AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 Hei Imorgen er vårt første gang til sommarland i bø. Kan noen fortelle oss om det er noe vi må tenke på, spesielt med barn på 9år,3år og 2år. Vi er 2 voksne. Vi skal alle bade,da vi må passe på barna. Men vi tar de minst "farlige" attraksjonene. I tillegg har jeg noen spm som jeg ikke finner svar på,på hjemmesiden dems. 1: er det dusj/garderobe som man kan vaske seg med etter endt dag,og skifte osv? 2: attraksjonene som er der,skal man betale i tillegg som i tusenfryd? Vet isåfall ikke hvordan vi skal drasse på med penger npr vi alle skal bade..når jeg tenker meg om så må vi sikkert ha mat og,det koster jo.. 3:klær. Jeg vet jeg ikke bør stresse med strekkmerker,at det er naturlig osv. Men jeg gjør det. Spm er om det er lov å bade når jeg bruker en kort shorts og singlet? Eller må det være badetøy? Og slippers? Forbudt eller ok? Tenker at det blir mye styr å ta av og på ettersom man skal i vannet og ut etterpå. Men vi skal jo gjennom andre attraksjoner på land,kan man vasse rundt barbeint eller er fottøy påbudt? Sikkert noe jeg har glemt. Vil at turen skal bli gøy for små og stor,men vil også være forberedt. Så vær så snill å si ifra hvis det er noe annet jeg bør tenke på?vi tenker å være der ca 3t. Turen tur retur tar ca 5t. Så 3t lek er nok tror jeg. Anonymkode: d424a...cfe
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Noen? Turen ble utsatt til fredag.. Anonymkode: d424a...cfe
Dodge Skrevet 12. juli 2018 #3 Skrevet 12. juli 2018 (endret) Det er låsbare skap ute på ein vegg. Og det er garderober med kabiner til å dusje og skifte i. Stiene mellom attraksjonene er asfalterte og har eventuelt belegningsstein. Det er solsenger rundt om kring. Endret 12. juli 2018 av Dodge
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 Du betaler ikke for attraksjoner, men det er lange køer, så tre timer blir lite. Jeg ville regnet en hel dag. Anonymkode: c8c29...8b2
Pearl2.0 Skrevet 12. juli 2018 #5 Skrevet 12. juli 2018 Mulig jeg tar feil, men tror i hvert fall det må være badetøy i skliene.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #6 Skrevet 12. juli 2018 Det er dusj og garderobe der ja, og låsbare skap. Alle attraksjoner er betalt for da då går inn. Ikke bry deg om strekkmerker, det er folk i allslags fasonger der ☺️ Anonymkode: e05fa...072
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #7 Skrevet 12. juli 2018 Var der på mandag, mye folk og kø, 3t er alt for lite, før vi visste ordet av det hadde vi vært der i 6,5t. Anonymkode: e05fa...072
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #8 Skrevet 12. juli 2018 Ta med mat hjemmefra. Anonymkode: c8c29...8b2
Yuumi Skrevet 12. juli 2018 #9 Skrevet 12. juli 2018 Jeg kom inn hit for å fortelle deg at det ikke heter sommarland i bø, men bø i sommarland. Men så tenkte jeg litt på det, og wooow, girl, you just blew my mind.. Bø i sommarland hahah 1
Sirah Skrevet 12. juli 2018 #10 Skrevet 12. juli 2018 Leste akkurat at det brenner i skogen i nærheten av sommerland og at badegjestene ble evakuert. Mener det var i Agderposten... En link på facebook Tror jeg ville fulgt med på facebooksiden om det kan være stengt. 1
Dodge Skrevet 12. juli 2018 #11 Skrevet 12. juli 2018 (endret) Kanskje meir regn,) torden også. ⚡ https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l15dXk/fare-for-mer-lynaktivitet-flere-tusen-lynnedslag-torsdag Endret 12. juli 2018 av Dodge
Dodge Skrevet 12. juli 2018 #12 Skrevet 12. juli 2018 22 minutter siden, Sirah skrev: Leste akkurat at det brenner i skogen i nærheten av sommerland og at badegjestene ble evakuert. Mener det var i Agderposten... En link på facebook Tror jeg ville fulgt med på facebooksiden om det kan være stengt. https://www.vgtv.no/video/161592/skogbrann-ved-boe-i-telemark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå