AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 Fra verst til "minst verst" i forhold til dating og tiltrekkelsel. Min liste går slik: - Narkoman - Alkoholiker - Dårlige manerer - Røyking - Fedme - Undervekt (typen radmager) . Barn fra før av Anonymkode: a027d...bc1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #2 Skrevet 11. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra verst til "minst verst" i forhold til dating og tiltrekkelsel. Min liste går slik: - Narkoman - Alkoholiker - Dårlige manerer - Røyking - Fedme - Undervekt (typen radmager) . Barn fra før av Anonymkode: a027d...bc1 Narkoman Alkoholiker Røyking Dårlige manerer Barn fra før av Undervekt Fedme Anonymkode: d6eeb...573
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #3 Skrevet 11. juli 2018 Fra verst til minst verst, selv om alle er dealbreakere for meg. Narkoman Alkoholiker Barn fra før Feit Røyking Undervektig Dårlige manerer Anonymkode: da5da...18f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #4 Skrevet 12. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fra verst til "minst verst" i forhold til dating og tiltrekkelsel. Min liste går slik: - Narkoman - Alkoholiker - Dårlige manerer - Røyking - Fedme - Undervekt (typen radmager) . Barn fra før av Anonymkode: a027d...bc1 Ekstrem fedme Dårlige manerer Alkoholliker Barn fra før Undervekt Narkoman (lette rusmidler ikke heroin) Anonymkode: 70115...4ff
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #5 Skrevet 12. juli 2018 Hva har dette med seksualitet å gjøre? Anonymkode: 010b0...def
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #6 Skrevet 12. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ekstrem fedme Dårlige manerer Alkoholliker Barn fra før Undervekt Narkoman (lette rusmidler ikke heroin) Anonymkode: 70115...4ff Litt morsomt hvordan du gjorde om «fedme» til «ekstrem fedme», men «narkoman» til «lett narkoman». 🙊 Anonymkode: d6eeb...573
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå