Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke særlig flink på sminke og bruker kun det basic - foundation, eyeliner, leppestift, bryn og maskara. Nå skal jeg snart på ferie og jeg har lyst til å føle at jeg ser fin ut - og dermed må jeg dekke til det lille akne jeg har på ansiktet samt mine mørke ringer. 

Her i Norge så pleier jeg å bruke BB cream fra Isadora istedenfor foundation, men jeg merker selvfølgelig at utover dagen så gnir det av. 

SÅ hva kan jeg bruke av produkter om sommeren for å dekke til ujevnheter? 

Anonymkode: e04e4...275

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal til et varmt sted så vil du nok sminke deg mindre enn normalt. Her ble det kun mascara og rough

Anonymkode: 9e4a8...43d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På sommeren går jeg alltid til en salong og får farget og formet bryn og vipper. Bruker ellers kun noe på leppene. 

Om du må bruke noe på huden hadde jeg kanskje valgt en farget dagkrem eller mineralpudder.

Har også en del ujevnheter og urenheter i huden, men synes faktisk det har blitt en del bedre nå i sommer hvor jeg har brukt minimalt med sminke på huden. Solen gjør underverker! Bare husk solkrem. :)

Anonymkode: 6fefa...e66

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker selv svært lite sminke, er veldig fornøyd med meg selv sminkefri. 

Men det jeg bruker om sommeren hvis jeg skal noe, både i inn-og utland er 

Concealer og bronzer, og mascara på de øvre vippende og brynsgele :) enkelt og grei sommerlook.

Anonymkode: 29965...1f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke på dagtid når solen er ute. Bare en matt solkrem med høy faktor. Har også noen ujevnheter, men med sterk sol og varme vil sminken renne av uansett, og det blir bare messy med foundation. På kvelden sminker jeg meg som vanlig.

Anonymkode: 6b215...939

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...