AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 Det hender jeg observerer at endel tråder blir overtatt slik, hvor ts utsettes for den utspørringen og jeg klarer ikke å la vær å tenke at her er det noen brukere med skjult agenda som forsøker å godte seg på intime detaljer om andres privatliv, ved å fiske etter detaljer i det ene innlegget etter det andre? Flere som har opplevd det samme? Hvordan få slike brukere til å skjønne at de bør slutte å grave slik? Anonymkode: 8c976...3c6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #2 Skrevet 11. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hender jeg observerer at endel tråder blir overtatt slik, hvor ts utsettes for den utspørringen og jeg klarer ikke å la vær å tenke at her er det noen brukere med skjult agenda som forsøker å godte seg på intime detaljer om andres privatliv, ved å fiske etter detaljer i det ene innlegget etter det andre? Flere som har opplevd det samme? Hvordan få slike brukere til å skjønne at de bør slutte å grave slik? Anonymkode: 8c976...3c6 Paranoiaen kommer visst i sommervarmen... Anonymkode: 9cf1d...542 2
EvaLena Skrevet 11. juli 2018 #3 Skrevet 11. juli 2018 Har lagt merke til noen få slike tråder, men folk er nysgjerrige. Andre en noen runketroll bak ett tastatur.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 Enkelt. Du svarer ikke på gravespørsmål Anonymkode: e2784...a42
Gjest Mass Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 Jeg pleier å stille en del spørsmål dersom det er noe som er uklart for meg. Jeg trenger et mer sammensatt bilde før jeg kan gi råd. Men det er ikke for å være dum at jeg gjør det. Og TS velger selv om han/hun ønsker å svare på det.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #6 Skrevet 11. juli 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Paranoiaen kommer visst i sommervarmen... Anonymkode: 9cf1d...542 Nei. Anonymkode: 8c976...3c6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #7 Skrevet 11. juli 2018 33 minutter siden, Mass skrev: Jeg pleier å stille en del spørsmål dersom det er noe som er uklart for meg. Jeg trenger et mer sammensatt bilde før jeg kan gi råd. Men det er ikke for å være dum at jeg gjør det. Og TS velger selv om han/hun ønsker å svare på det. Det er ikke brukere som deg jeg sikter til, du har aldri stilt 10 nærgående spørsmål i samme tråd det jeg vet. Det er ikke din stil. Mens noen andre graver om det utroligste. Anonymkode: 8c976...3c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå