Gå til innhold

Hvordan reagerer dere på brukere som overtar tråder og spør mange og veldig detaljerte spørsmål om ditt privatliv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg observerer at endel tråder blir overtatt slik, hvor ts utsettes for den utspørringen og jeg klarer ikke å la vær å tenke at her er det noen brukere med skjult agenda som forsøker å godte seg på intime detaljer om andres privatliv, ved å fiske etter detaljer i det ene innlegget etter det andre?

Flere som har opplevd det samme? Hvordan få slike brukere til å skjønne at de bør slutte å grave slik?

Anonymkode: 8c976...3c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det hender jeg observerer at endel tråder blir overtatt slik, hvor ts utsettes for den utspørringen og jeg klarer ikke å la vær å tenke at her er det noen brukere med skjult agenda som forsøker å godte seg på intime detaljer om andres privatliv, ved å fiske etter detaljer i det ene innlegget etter det andre?

Flere som har opplevd det samme? Hvordan få slike brukere til å skjønne at de bør slutte å grave slik?

Paranoiaen kommer visst i sommervarmen...

Anonymkode: 9cf1d...542

• Liker 2
Skrevet

Har lagt merke til noen få slike tråder, men folk er nysgjerrige.

Andre en noen runketroll bak ett tastatur.

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt. Du svarer ikke på gravespørsmål ;) 

Anonymkode: e2784...a42

Skrevet

Jeg pleier å stille en del spørsmål dersom det er noe som er uklart for meg. Jeg trenger et mer sammensatt bilde før jeg kan gi råd. Men det er ikke for å være dum at jeg gjør det. Og TS velger selv om han/hun ønsker å svare på det.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Paranoiaen kommer visst i sommervarmen...

Anonymkode: 9cf1d...542

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Mass skrev:

Jeg pleier å stille en del spørsmål dersom det er noe som er uklart for meg. Jeg trenger et mer sammensatt bilde før jeg kan gi råd. Men det er ikke for å være dum at jeg gjør det. Og TS velger selv om han/hun ønsker å svare på det.

Det er ikke brukere som deg jeg sikter til, du har aldri stilt 10 nærgående spørsmål i samme tråd det jeg vet. Det er ikke din stil.

Mens noen andre graver om det utroligste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...