AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 Reiser til varmere strøk med barnet på 22 mnd. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å pakke altfor mye, kanskje spesielt av unødvendige klær "tilfelle det blir kaldt". Hva pakker dere til en uke i syden? Gjerne konkret antall, for eksempel 10 t-skjorter, 10 shortser osv. Har ikke planer om å vaske. Tusen takk! Anonymkode: 8ba83...433
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #2 Skrevet 11. juli 2018 Har vært i syden med mine 10 ganger. 2 t-skjorter evt body til hver dag, og en shorts til hver dag. Underdel blir ikke like fort skitten og varer oftest en hel dag. Ofte er barnet i bleie/badebukse på dagen så shorts blir brukt på kvelden. Holder med en langbukse (ta to hvis du vil trygge deg mer) og tynn jakke/cardigan hvis det skulle bli kjølig en kveld. Som oftest er det ikke det. Det holder med et lite pledd når barnet evt er i vogn. Anonymkode: f165e...273 1
Carrot Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 22 mnd? 🙄 Anonymkode: 28a2b...3dd en måte å beholde småbarnstiden kanskje, jeg ville sagt snart to år 😁 Jeg ville satset på å vaske for å slippe ha med nettopp 10 av hver..
Frostrose Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 Vi skal 3 uker til syden med en på 10 mnd. Jeg pakker til én uke og vasker underveis. Har ikke skrevet en pakkeliste, men tipper det blir ca sånn (inkl. reiseantrekk) 1 UV-drakt 1 Badebleie (flergangs) 2 solhatter/capser Barnesolkrem faktor 50 2 kjoler/penantrekk 2 kjoler til hverdags 3 bodyer 1 tights/langbukse 1-2 shorts 2 smekker i plast som kan skylles etter hvert måltid 1 helseteppe/tynt pledd Trille Bæresjal/sele 1 genser/strikkejakke (brukes på reisen) 1 par solbriller 1 vannflaske babyen kan drikke av selv Smokk og kosebamse 1 bok Bilstol Et par småleker (vi kjøper badeleker og strandleker der vi er) Vi vurderer å ta med UV-telt i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå