AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 Leiekontrakten sier: Utleier plikter å opprettholde ro og orden i leieobjektet i leieperioden Har sendt inn skriftlig klage til utleier på naboen for gjentatt husbråk, og har fått tilbakemelding på at sak er opprettet og styret informert. Nå har det gått over en uke uten at situasjonen har forbedret seg. Det er her snakk om så mye bråk at det nærmest ikke går an å oppholde seg i leiligheten. Spørmålet mitt er om jeg kan kreve avslag i leien om situasjonen ikke forbedrer seg? Her er det jo snakk om at utleier misligholder en av pliktene sine. Anonymkode: 60d1b...b28
McFlurry Skrevet 11. juli 2018 #2 Skrevet 11. juli 2018 Kjør på, det verste som kan skje er jo at du får et nei, og da ville jeg tatt saken videre. Slik skal det jo ikke være
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #3 Skrevet 11. juli 2018 Hvordan skal utleier kontrollere naboen din? Anonymkode: 81c7d...a81
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 Nå er det midt i sommerferien, så muligens styret ikke kan ha noe møter om den saken nå. Det er en uke siden de var informert. Anonymkode: 7e6ba...fd1
Million Skrevet 12. juli 2018 #5 Skrevet 12. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal utleier kontrollere naboen din? Anonymkode: 81c7d...a81 Si ham opp hvis han ikke forbedrer seg. Det er en trussel som får de fleste til å tenke seg om to ganger før de lager mere bråk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå