Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 Noen som har erfaring med det? Jeg har hørt en del om folk som treffes på forskjellige nettsteder i aviser og slikt, men kjenner ingen som har gjort det selv. Noen som har forsøkt denne måten å treffe en partner på? Hvordan var det? Og hvordan var det når dere omsider møttes? Rart? Skummelt? Fint? Kjedelig? Morsomt? Kan det anbefales eller nør jeg styre unna noe slikt?
Gjest Chrizzy Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 En av mine beste venninner traff mannen i hennes liv på nettet. Hun hadde date med 3 stykker før han, da klaffet det bare med en gang. Sikkert en fin måte, bare man tar litt forhåndsregler før møting og sånt, å i en tråd under her så anbefales det visst å ikke vente før lenge før man møtes. Lykke til da med jakten på kjærleiken
Englepus Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 Jeg traff mannen min på IRC. Vi hadde ikke pratet særlig mye før vi traff hverandre, men det var full klaff det. Nå har vi vært sammen i 6 år. :-)
pusla Skrevet 6. mars 2005 #4 Skrevet 6. mars 2005 Har møtt noen fra nettet, har også blitt forhold ut av det, mens andre møter ikke har vært fullt så vellykka. Jeg foretrekker å prate endel på nettet og gjerne også på telefonen før jeg møter vedkommende, men mange bare kjører rett på. Det er spennende å møtes, men det har vært hyggelig nesten hver gang. Som oftest byr det ikke påfor mange overraskelser, forutsatt at man har vært ærlig på forhånd og pratet litt om interesser og hvem man er og sånt. Det er ganske vanlig nå da, den moderne måten å møtes på for folk som har gitt opp sjekking på byen.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #5 Skrevet 6. mars 2005 Jeg møtte en gutt jeg hadde chattet med på nettet på bar i Oslo. Jeg hadde kjærlighetssorg og han ville treffe meg. Vi tok noen drinker sammen og kom fra hvert vårt vorspiel alene. Vi hadde en hyggelig kveld og pratet endel. Han ble overrasket over at jeg så så normal ut (og pen også). Jeg ble overrasket over hvor sympatisk han var og hyggelig og snakke med. Jeg ble litt skuffet over at han var lavere enn meg og at han ikke var så sofistikert. Vi gikk hvert til vårt sent den kvelden og siden hadde vi aldri noen kontakt.
Gjest seroxata Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 jeg har møtt et par fyrer fra nettet.. ikke særlig vellykket for min del... Men har beholdt en vennskapelig tone da... Men har truffet venninner over nettet, som jeg har besøkt og slikt, og det har vært kjempekoselig igjen!
Hermula Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 Jeg traff drømmemannen min på Spray-date for ca 2 år siden. Vi sendte meldinger til hverandre fram til begynnelsen av mai, da vi fant ut at vi skulle treffes. Det ble full klaff. Han har nå flyttet til min hjemby, vi har kjøpt oss hus sammen, og om noen uker får en liten baby. Å treffes på nett er flott spør du meg. Du kan finne ut litt mer om hvem denne personen er før du treffes. Når da kjemien stemmer, vet man at man har mange felles interesser. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #8 Skrevet 7. mars 2005 Jeg traff kjæresten min her på KG, jeg Men hadde jo aldri trodd at dette var stedet å treffe noen, da - det bare ble sånn. Full klaff fra første øyeblikk, og nå er vi jammen samboere. I'm in løøøøvvv! :-)
Hu i Svingen Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Jeg traff kjæresten min her på KG, jeg Men hadde jo aldri trodd at dette var stedet å treffe noen, da - det bare ble sånn. Full klaff fra første øyeblikk, og nå er vi jammen samboere. I'm in løøøøvvv! :-) Ja, det var visst meg det...
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 hadde for noen år siden en profil inne på Blink. Morsomt å få meldinger og lese profiler - ble nesten litt hekta Var på noen dates som var overraskende avslappet og naturlig. Oppdaget at det er utrolig stor forskjell på å tekste/ maile folk og treffe dem ansikt til ansikt. De som var intr. og morsomme på mail, viste seg å være ganske kjipe "live" og omvendt........... Kan absolutt anbefale det, men vil råde deg til å ikke legge for mye håp i det.
CeeCee Skrevet 7. mars 2005 #11 Skrevet 7. mars 2005 Hei! Jeg har bare truffet EN irl fra nettet. Han traff jeg på Spraydate. Vi sendte bilder til hverandre, og meldinger frem og tilbake i et par uker, og en dag oppgav han mobilnummeret sitt til meg og sa jeg kunne sende en melding hvis jeg ville. Det gjorde jeg. Etter en uke med meldinger ringte han meg plutselig en kveld :o Jeg ble helt stressa og visste ikke om jeg skulle svare eller ikke, men jeg hadde jo nettopp meldt han, så jeg måtte jo nesten svare! Jeg tok telefonen og vi snakka sammen i over en og en halv time! Praten gikk flytende. Han virka kjempekoselig og vi avtalte å møtes. Han skulle komme hjem til meg dagen etter. Jeg hadde selvsagt en venninne på besøk, for aldri i livet om jeg hadde truffet noen fremmede alene! Da han ringte på var jeg kjempenervøs, man da jeg åpna døra og fikk se han sa det bare PANG!!!!!!! Han stod der med det vakreste smilet jeg noen gang har sett! Og DE vakre øynene! Venninna mi ble et par timer, så var vi alene. Vi satt oppe og prata hele natten, om alt og ingenting. Han var like koselig IRL som han var på nettet og på telefonen. I dag er vi samboere, og har et trygt og godt forhold. Jeg har aldri angra en dag på at jeg sa ja til å treffe han! Hilsen CeeCee!
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #12 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har bare møtt en som jeg kjøpte noe data-programmer av,.... Det var en jeg engang skulle møte, men han ble så sinnsykt innpåsliten så jeg kuttet ham ut før møtet ble avtalt,.... Tror ikke nett-møter er min greie i grunnen,.... Har en venninne som har funnet flere (pule)venner over nettet,...hvertfall 4-5 som jeg vet om,...hehe...noen som har det
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #13 Skrevet 7. mars 2005 Jeg møtte min eks på irc. Det ble et avstandsforhold som varte i et år. Det at vi møttes på nettet var jo ikke årsaken til at det sok slutt da, det bare var ikke meninga det skulle være oss. Jeg traff min samboer på nett også, kan man si, men det var på en "internkanal" på irc der vi bare var folk fra studenthjemmet vi begge bodde på. Han bodde en etasje over meg, og vips... Ja, det er snart 4 år siden det nå Men han møtte jeg jo ganske fort irl også da, og vi ble jo egentlig mer kjent face-to-face enn over nettet...
mrs williams Skrevet 7. mars 2005 #15 Skrevet 7. mars 2005 Jeg møtte min eks samboer på nettet. og min nåverende kjæreste...he he
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #16 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har hatt mange sexpartnere som jeg har truffet på nettet. Jeg traff samboeren min på nettvenn.no. Vi venter vårt andre barn, og har det så kos sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå