Gå til innhold

Bra redtaurant i Bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne asiatisk,vegetar...indisk

Anonymkode: 1910e...20a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hot Wok, Pastasentralen, Dwell.

Anonymkode: 77c2d...ff6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Naomi på Nedre Korskirkealmenningen, den har vegeteriansk/vegansk! Fantastisk god mat! (eritreisk og italiensk) Samrabthai i Olav Kyrres gate, Kroathai rett ved Grieghallen. Har spist på alle tre men kun smakt veg.mat på Naomi, men de to andre har veg.alternativer også!

Anonymkode: 2dcbf...1b7

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naomi på Nedre Korskirkealmenningen, den har vegeteriansk/vegansk! Fantastisk god mat! (eritreisk og italiensk) Samrabthai i Olav Kyrres gate, Kroathai rett ved Grieghallen. Har spist på alle tre men kun smakt veg.mat på Naomi, men de to andre har veg.alternativer også!

Så rart, jeg skulle akkurat til å nevne Naomi :) . Var og spiste der i dag, bestilte en stor tallerken for 2 personer, nammis! Finnes også vegetarmat der, selv om jeg selv bare har bestilt kjøttretter på Naomi.

Anonymkode: 5ec5f...62d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart, jeg skulle akkurat til å nevne Naomi :) . Var og spiste der i dag, bestilte en stor tallerken for 2 personer, nammis! Finnes også vegetarmat der, selv om jeg selv bare har bestilt kjøttretter på Naomi.

Jeg skal dit forhåpentligvis i morgen😋

AnonymBruker
Skrevet

Ts her....tusen takk for tips

Anonymkode: 1910e...20a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal dit forhåpentligvis i morgen😋

Heldiggrisen! :) .

Skrevet

Alléhjørnet thai er også bra! Jeg liker Arti (indisk) i Kong Oskars gate men vet at folk har delte meninger om den...

AnonymBruker
Skrevet

Av indisk liker jeg best Maharaja, sevicen er middels men maten er god. Thaimat spiser jeg helst på Samrabthai og Allehjørnet thai, ellers har Soya, Nama og Cyclo god asiatisk mat. Ellers er jeg svært glad i Ruccola som serverer italiensk mat, ellers er reativt nyåpnede Villani og Villa Blanca også italienske steder med god mat og vegetariske alternativ. Skla du ha eksklusiv god mat (og litt dypere jafs av lommeboken) anbefales Bare, Marg og Bein, Colonialen, Spisekroken, Munken Bistro eller 1877, men vegetaralternativer her vet jeg ingenting om. 

Anonymkode: 3c520...240

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...