Knøttet Skrevet 10. mars 2006 #21 Skrevet 10. mars 2006 for meg fungerer Jif veldig godt på kalkbelegg i dusjen ... ikke er det så sterkt og skadelig heller!
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #22 Skrevet 10. mars 2006 Det er mulig produktet funker,men jeg forunderer meg over at navnet og reklamen gjør det. Cillit bang *BÆNG* the dørts gånn
Gjest Donna Skrevet 11. mars 2006 #23 Skrevet 11. mars 2006 Så dere ikke TV2 hjelper deg? Bruksanvisningen sa at man måtte bruke beskyttelseshansker, vernebriller og god ventilering. Og den kunne ikke brukes på fuger med mye kalk i (noe vi har mye av i norge) og den skulle ikke brukes på ditt og datt.. Hihi ← Oisann - jeg bruker den hver uke og har ikke brukt hverken briller, hansker eller maske Tror nok kanskje at jeg kjøper en annen neste gang, da ..
Mrs. K Skrevet 11. mars 2006 #24 Skrevet 11. mars 2006 Slike irriterende reklamer har ingen effekt på meg. Om det så var det eneste rengjøringsmidlet å få ville jeg ikke ha kjøpt det
Gjest Donna Skrevet 11. mars 2006 #25 Skrevet 11. mars 2006 Jeg må jo krype til korset og innrømme at jeg blir veldig lett påvirket av reklame for vaskemidler ... har vel prøvd alt som er kommet av lettvinte vaskemidler for bad og toalett.
Majka Skrevet 11. mars 2006 #26 Skrevet 11. mars 2006 denne funker ikke, og svir noe grusomt på fingerene,,,, ← Oisann - jeg bruker den hver uke og har ikke brukt hverken briller, hansker eller maske Tror nok kanskje at jeg kjøper en annen neste gang, da .. ← Jeg vurderte den på butikken i dag, men etter å ha lest bakpå flasken kjøpte jeg den ikke. Det lyser jo et stort varselkryss på baksiden, og står at produktet ikke bør komme i kontakt med huden...lurt!
Gjest Donna Skrevet 11. mars 2006 #27 Skrevet 11. mars 2006 Majka - det er nå en vesentlig forskjell på å passe på huden på hendene - og å bruke vernebriller og hansker, mener nå jeg ... Så kan du kalle meg så "lur" som du bare vil. Hadde du brukt maske og vernebriller når du leste bakpå flasken ? Huden på hendene min tok ikke skade av å spraye såpen på dusjen og skrubbe med en kost ...
Majka Skrevet 11. mars 2006 #28 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Ehhh...Jeg tror kanskje det ble en misforståelse Donna. Jeg mente det var ironisk lurt å lage et vaskemiddel som ikke bør komme i kontakt med huden. Altså at produsenten av Cillit Bang ikke var så lure, siden slike vaskemidler som oftest kommer i kontakt med huden på en eller annen måte. Jeg leste bare de første setningene bak på flasken, og ble nok skremt til ikke å kjøpe produktet. Leste aldri så langt som til vernebrillene og beskyttelseshanskene, men om jeg hadde kjøpt produktet og lest nøye så hadde jeg nok brukt det utstyret som var anbefalt, ja Endret 11. mars 2006 av Majka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå