Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 Dette MÅ være en parodi. Det finnes mange dårlige reklamer, men denne tar alle priser. Jeg ler meg i hjel!
LilleBille Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 Jeg var også sikker på at det var en fleip første gangen jeg så den.. (og så det navnet på produktet da...) - men ingen kaster vel bort penger på å reklamere for en fleip.. så det er vel faktisk reelt...
Gjest skindeep Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 Dette tror jeg må være den dårligste reklamen jeg noen gang har sett! De kunne jo ha klipt bort han mannen som "prater" da, kan jo hende vi hadde trodd det var laget i Norge da!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #4 Skrevet 6. mars 2005 http://www.geocities.com/rogue_bodyshaker/faq.htm
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #5 Skrevet 6. mars 2005 Altså: en utrolig intelligent laget parodi. For å få folk til å diskutere. Og selv jeg, som har problemer med å huske hvilket produkt en reklame reklamerer for, husker det navnet. Genialt!! Hilsen Trådstarteren Og dermed har jeg også bidratt til reklamen... Jeg har til og med vurdert å kjøpe produktet, til tross for at jeg har alle de rengjøringsproduktene jeg trenger... Dyktige er de. Kjempedyktige...
Gjest happyending Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Jeg tror ikke jeg hadde turt å bruke dette greiene uansett om det er fake eller ikke.. Det står jo med temmelig stor skrift at man må bruke hansker... :-?
vilde Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har kjøpt det jeg, og det er genialt:-) Endelig noen produkter å få kjøpt i Norge som fungerer på badet!
Gjest happyending Skrevet 8. mars 2005 #8 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har kjøpt det jeg' date=' og det er genialt:-) Endelig noen produkter å få kjøpt i Norge som fungerer på badet![/quote'] Men sliter det ikke veldig på ting da? Når man må bruke hansker for å bruke det, så må det jo være veldig sterkt liksom..
Cr@sh Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Den reklamen er så TV-Shop som det går an å bli!
hilli Skrevet 14. mars 2005 #10 Skrevet 14. mars 2005 Samme hvor dum den reklamen ser ut til å være så fumker den. Sist jeg var på butikken var det utsolgt for Cillit Bang.
Quinden Skrevet 15. mars 2005 #11 Skrevet 15. mars 2005 Virker den mot kalkbelegg i dusjkabinett...???
Gjest anneliane Skrevet 16. mars 2005 #12 Skrevet 16. mars 2005 denne funker ikke, og svir noe grusomt på fingerene,,,,
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2005 #13 Skrevet 16. mars 2005 Oj...hva er det som er i denne egentlig? Hadde vært interessant å vite ingrediensene.
Gjest Porselen Skrevet 16. mars 2005 #14 Skrevet 16. mars 2005 Jeg kjøpte den av ren nysgjerrighet etter å ha skrapt huden av fingrene i kampen mot kalkbelegget.......... og den virket faktisk synes jeg. Det gikk som en drøm å få dusjveggene rene.
Quinden Skrevet 17. mars 2005 #15 Skrevet 17. mars 2005 Jeg kjøpte den av ren nysgjerrighet etter å ha skrapt huden av fingrene i kampen mot kalkbelegget.......... og den virket faktisk synes jeg. Det gikk som en drøm å få dusjveggene rene. Det var godt å høre... har prøvd alt men resultatet blir ikke som jeg ønsker, ser ut til at jeg må bite i det sure eplet da og kjøpe produktet... :oops:
Quinden Skrevet 22. april 2005 #16 Skrevet 22. april 2005 Nå er den utprøvd på kalkbelegget i dusjkabinettet. Den var intet annet en SUPER!! Endelig noe som fjernet det uten de store anstrengelsene. KJempebra og anbefales. Det ble ingen misfarginer noen plass heller....
TeddyToria Skrevet 23. april 2005 #17 Skrevet 23. april 2005 Samme hvor dum den reklamen ser ut til å være så fumker den. Sist jeg var på butikken var det utsolgt for Cillit Bang. Det er litt artig det der altså - for folk henger seg jo faktisk opp i det. Selv har jeg ikke vurdert produktet, men at han snakkemannen heter Tor Andersen (eller hva det nå er han presenterer seg som) - DEN må de lenger ut på landet med!!!
Polly Ester Skrevet 24. april 2005 #18 Skrevet 24. april 2005 ...men at han snakkemannen heter Tor Andersen (eller hva det nå er han presenterer seg som) - DEN må de lenger ut på landet med!!! ...og i det hele tatt; hvor viktig er det å få vite et fake navn??? Da jeg så reklamen første gang var det det med hanskene jeg hengte meg mest opp i... det står med store boksaver at man må bruke hansker og så brukte de det ikke i reklamen selv... etterhvert ble den teksten tatt bort i reklamen... Det var et program på TV der de snakket om det produktet. Og det er visst så sterkt at man ikke må bruke det lenger enn det står på flaska ellers løsner flisene på badet - eller noe sånt. Det var visst supersterkt. Og på flaska står det vel også noe sånt som at man skal bruke både hansker, og maske og masse annet beskyttelsesutstyr...
jordbær Skrevet 24. april 2005 #19 Skrevet 24. april 2005 Så dere ikke TV2 hjelper deg? Bruksanvisningen sa at man måtte bruke beskyttelseshansker, vernebriller og god ventilering. Og den kunne ikke brukes på fuger med mye kalk i (noe vi har mye av i norge) og den skulle ikke brukes på ditt og datt.. Hihi
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #20 Skrevet 10. mars 2006 Det er litt artig det der altså - for folk henger seg jo faktisk opp i det. Selv har jeg ikke vurdert produktet, men at han snakkemannen heter Tor Andersen (eller hva det nå er han presenterer seg som) - DEN må de lenger ut på landet med!!! ← Ja, i England heter han noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå