AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 Jeg har nå måttet endre søkestatusen min til at jeg kun ønsker kontakt med kvinner, fordi det var så mange menn som tok kontakt. Selv er jeg jente. Og de tar ikke et nei for et nei heller. Men det som overrasker meg mest er hvor sykt mange av disse mannfolkene som er opptatt og det er ganske obvious at dama/kona ikke vet at de har profil der. Typ "full diskresjon kreves", "jeg er skap-bi og søker spenning". Mange pakker det inn ved å skrive i profilteksten at de er lykkelig gift med verdens beste dame, men ønsker seg en treningskompis. Jaha, og det lager man seg profil på et homonettsted for? Jeg har også opplevd å bli kontaktet av folk jeg vet hvem er, og som jeg vet er i forhold/gift. De har oftest anonyme profiler og sender heller bilde av seg selv eller kjønnsorganet sitt på privat melding til meg. Jeg syns det er drøyt og ekkelt å tenke på at disse mennene søker spenning med andre menn mens en intetanende dame sitter hjemme og har sex med en mann som driver å knuller med andre menn/transer/damer skjult.. Jeg blir nesten trist av å se hvor mange de er og er faktisk glad jeg er singel, så jeg slipper den bekymringen. Og hvor dumme er forresten de her mennene som sender bilder av seg selv til folk de ikke aner hvem er, de kan jo risikere å møte på folk som kjenner de igjen og som kan gjøre livet deres til et helvete? I går tikket det inn en mld med bilde, det var mannen til en lærer jeg hadde på ungdomsskolen og de er godt gift! Profilteksten hans ble jeg kvalm av.. Skjult bi som tenner på rimming, yngre gutter osv osv.... Til info har jeg ikke bilde av meg selv på profilen, kun inne på galleriet. Så folk som kun tar kontakt på mld og ikke er venn med meg på Gaysir, vet dermed ikke hvem jeg er. Anonymkode: e2b1c...a47 11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #2 Skrevet 11. juli 2018 Jeg er enig! Jeg hadde bruker der inne da jeg var singel, og det var så mange som var gift og gikk bak ryggen til kona si. Veldig vanlig, som du sier, å sende bilde av ansiktet i første melding. Jeg hadde ikke bilde av meg selv, så de kunne ikke vite hvem jeg var. En sendte bilde av seg selv, sa fornavnet sitt, hvilken by han var fra og alderen, og det tok meg 2 min å finne han på Facebook hvor navnet til kona var synlig. En annen snakka jeg med en stund, og vi snakka om å gå på date. Han sa han var singel. Jeg hadde prøvd å søke han opp på facebook, men fikk ingen treff. Dette var nok på den tiden man kunne skru av muligheten til å bli søkt opp (tror ikke det er mulig lenger). Han sa han ikke hadde facebook. Jeg googlet han istedet, og kom inn på en facebook-post han hadde kommentert, og gjennom den kom jeg inn på profilen hans. Han var samboer på 5. året eller noe sånt noe. Jeg konfronterte han og han ble dritsur og mente jeg hadde "rotet meg inn på hans gamle profil". Lite sannsynlig da det hadde vært aktivitet på profilen samme dag Han sletta seg fra Gaysir etter han sendte den meldingen Anonymkode: 5a076...afe 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #3 Skrevet 11. juli 2018 Jeg vet, blir ganske kvalm av tanken. Verste er jo nettopp at de sender meldinger til sånne som "deg" som ikke har profilbilde, de aner jo ikke hvordan personen ser ut eller om det er naboen de faktisk sender melding til. Og det føler jeg sier en del om hvor desperate noen er. Og flere viser seg å være vandrende klisjéer: homofober som ønsker seg litt pikk. En kamerat av meg opplevde å få melding og bilde av kjønnsorganet til en som ikke pleier å ta fem flate ører for å si meningen sin om slike "homotasser" Anonymkode: b1d5f...fcb 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 Det er i sånne situasjoner man er glad man er singel. Anonymkode: 2c3ab...c8d 5
HalldirV2 Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå måttet endre søkestatusen min til at jeg kun ønsker kontakt med kvinner, fordi det var så mange menn som tok kontakt. Selv er jeg jente. Og de tar ikke et nei for et nei heller. Men det som overrasker meg mest er hvor sykt mange av disse mannfolkene som er opptatt og det er ganske obvious at dama/kona ikke vet at de har profil der. Typ "full diskresjon kreves", "jeg er skap-bi og søker spenning". Mange pakker det inn ved å skrive i profilteksten at de er lykkelig gift med verdens beste dame, men ønsker seg en treningskompis. Jaha, og det lager man seg profil på et homonettsted for? Jeg har også opplevd å bli kontaktet av folk jeg vet hvem er, og som jeg vet er i forhold/gift. De har oftest anonyme profiler og sender heller bilde av seg selv eller kjønnsorganet sitt på privat melding til meg. Jeg syns det er drøyt og ekkelt å tenke på at disse mennene søker spenning med andre menn mens en intetanende dame sitter hjemme og har sex med en mann som driver å knuller med andre menn/transer/damer skjult.. Jeg blir nesten trist av å se hvor mange de er og er faktisk glad jeg er singel, så jeg slipper den bekymringen. Og hvor dumme er forresten de her mennene som sender bilder av seg selv til folk de ikke aner hvem er, de kan jo risikere å møte på folk som kjenner de igjen og som kan gjøre livet deres til et helvete? I går tikket det inn en mld med bilde, det var mannen til en lærer jeg hadde på ungdomsskolen og de er godt gift! Profilteksten hans ble jeg kvalm av.. Skjult bi som tenner på rimming, yngre gutter osv osv.... Til info har jeg ikke bilde av meg selv på profilen, kun inne på galleriet. Så folk som kun tar kontakt på mld og ikke er venn med meg på Gaysir, vet dermed ikke hvem jeg er. Anonymkode: e2b1c...a47 Og du tror alle disse er gift? Er det noe vi menn vet, så er det at så fort vi havner i et forhold så svermer damene etter oss som de aldri gjorde før. Damer vil ha det andre damer har osv. Dette er selvsagt en ekstrem generalisering, men allikevel sant i den grad at vi får mer oppmerksomhet. Billig sjekketriks, i hvertfall for det meste...(tror jeg, vel og merke). Endret 11. juli 2018 av HalldirV2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #6 Skrevet 11. juli 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå måttet endre søkestatusen min til at jeg kun ønsker kontakt med kvinner, fordi det var så mange menn som tok kontakt. Selv er jeg jente. Og de tar ikke et nei for et nei heller. Men det som overrasker meg mest er hvor sykt mange av disse mannfolkene som er opptatt og det er ganske obvious at dama/kona ikke vet at de har profil der. Typ "full diskresjon kreves", "jeg er skap-bi og søker spenning". Mange pakker det inn ved å skrive i profilteksten at de er lykkelig gift med verdens beste dame, men ønsker seg en treningskompis. Jaha, og det lager man seg profil på et homonettsted for? Jeg har også opplevd å bli kontaktet av folk jeg vet hvem er, og som jeg vet er i forhold/gift. De har oftest anonyme profiler og sender heller bilde av seg selv eller kjønnsorganet sitt på privat melding til meg. Jeg syns det er drøyt og ekkelt å tenke på at disse mennene søker spenning med andre menn mens en intetanende dame sitter hjemme og har sex med en mann som driver å knuller med andre menn/transer/damer skjult.. Jeg blir nesten trist av å se hvor mange de er og er faktisk glad jeg er singel, så jeg slipper den bekymringen. Og hvor dumme er forresten de her mennene som sender bilder av seg selv til folk de ikke aner hvem er, de kan jo risikere å møte på folk som kjenner de igjen og som kan gjøre livet deres til et helvete? I går tikket det inn en mld med bilde, det var mannen til en lærer jeg hadde på ungdomsskolen og de er godt gift! Profilteksten hans ble jeg kvalm av.. Skjult bi som tenner på rimming, yngre gutter osv osv.... Til info har jeg ikke bilde av meg selv på profilen, kun inne på galleriet. Så folk som kun tar kontakt på mld og ikke er venn med meg på Gaysir, vet dermed ikke hvem jeg er. Anonymkode: e2b1c...a47 »»»profilteksten at de er lykkelig gift med verdens beste dame, men ønsker seg en treningskompis. Jaha, og det lager man seg profil på et homonettsted for? »»»» Sikker på at det stod treningskompis og ikke treningsrompis? Anonymkode: 3f3fd...4f4 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #7 Skrevet 11. juli 2018 7 minutter siden, HalldirV2 skrev: Og du tror alle disse er gift? Er det noe vi menn vet, så er det at så fort vi havner i et forhold så svermer damene etter oss som de aldri gjorde før. Damer vil ha det andre damer har osv. Dette er selvsagt en ekstrem generalisering, men allikevel sant i den grad at vi får mer oppmerksomhet. Billig sjekketriks, i hvertfall for det meste...(tror jeg, vel og merke). Snakker ikke om alle, men bekymringsverdig mange JA. Jeg gjør nemlig det samme som hun ene som skrev her - sjekker bakgrunnsinfo på folk som gir meg navn/tlfnr osv.. Jeg er ikke interessert i folk som synes utroskap er ok. Og som syns det er helt innafor å sende et bilde av kukken sin til en jente, når dama hans er høygravid. Det er de jeg snakker om. Og når folk du i tillegg vet hvem er, og du vet at hans bedre halvdel hadde drept han om hun hadde visst, da begynner det å bli ekkelt ja.. Anonymkode: e2b1c...a47 2
HalldirV2 Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker ikke om alle, men bekymringsverdig mange JA. Jeg gjør nemlig det samme som hun ene som skrev her - sjekker bakgrunnsinfo på folk som gir meg navn/tlfnr osv.. Jeg er ikke interessert i folk som synes utroskap er ok. Og som syns det er helt innafor å sende et bilde av kukken sin til en jente, når dama hans er høygravid. Det er de jeg snakker om. Og når folk du i tillegg vet hvem er, og du vet at hans bedre halvdel hadde drept han om hun hadde visst, da begynner det å bli ekkelt ja.. Anonymkode: e2b1c...a47 Det du beskriver er selvfølgelig kvalmende oppførsel. Du har ikke vurdert å kontakte partneren deres? 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #9 Skrevet 11. juli 2018 Synes det er skremmende hvor mange som er utro, eller prøver å være utro. Jeg har to ganger lett etter en fast pule kompis, og da brukt nakenprat. Får ca 300 svar, jeg skriver at jeg ønsker kun å møte single. Men halvparten skriver at de er gift, så tar jeg da kontakt med mange av de som skriver de er single, og ikke bor for langt unna. Så jo lenger vi kommer i samtalen, så viser det seg at ingen av disse mennene i 30-40 årene har eget sted å bo. Ene sendte bilde og, viste seg å være naboen min, som er lykkelig gift og har 3 små barn. Så i begge rundene hvor jeg prøvde å skaffe pulekompis der inne, fant jeg ingen single. Utrolig skremmende. Da er det lettere å bruke tinder og lignende, der er i det minste flertallet single. Anonymkode: 68e79...cec 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #10 Skrevet 11. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå måttet endre søkestatusen min til at jeg kun ønsker kontakt med kvinner, fordi det var så mange menn som tok kontakt. Selv er jeg jente. Og de tar ikke et nei for et nei heller. Men det som overrasker meg mest er hvor sykt mange av disse mannfolkene som er opptatt og det er ganske obvious at dama/kona ikke vet at de har profil der. Typ "full diskresjon kreves", "jeg er skap-bi og søker spenning". Mange pakker det inn ved å skrive i profilteksten at de er lykkelig gift med verdens beste dame, men ønsker seg en treningskompis. Jaha, og det lager man seg profil på et homonettsted for? Jeg har også opplevd å bli kontaktet av folk jeg vet hvem er, og som jeg vet er i forhold/gift. De har oftest anonyme profiler og sender heller bilde av seg selv eller kjønnsorganet sitt på privat melding til meg. Jeg syns det er drøyt og ekkelt å tenke på at disse mennene søker spenning med andre menn mens en intetanende dame sitter hjemme og har sex med en mann som driver å knuller med andre menn/transer/damer skjult.. Jeg blir nesten trist av å se hvor mange de er og er faktisk glad jeg er singel, så jeg slipper den bekymringen. Og hvor dumme er forresten de her mennene som sender bilder av seg selv til folk de ikke aner hvem er, de kan jo risikere å møte på folk som kjenner de igjen og som kan gjøre livet deres til et helvete? I går tikket det inn en mld med bilde, det var mannen til en lærer jeg hadde på ungdomsskolen og de er godt gift! Profilteksten hans ble jeg kvalm av.. Skjult bi som tenner på rimming, yngre gutter osv osv.... Til info har jeg ikke bilde av meg selv på profilen, kun inne på galleriet. Så folk som kun tar kontakt på mld og ikke er venn med meg på Gaysir, vet dermed ikke hvem jeg er. Anonymkode: e2b1c...a47 Den bekymringen finnes uansett kun i ditt eget hode. Anonymkode: 17f4b...c2a 1
Minnie23 Skrevet 11. juli 2018 #11 Skrevet 11. juli 2018 Jeg var medlem der en liten periode, men orket ikke. Alt for mange ekle menn som tok kontakt, sendte dickpicks, kom med rare forespørsler osv. Sto i profilen min jeg KUN vsr interessert i jenter, men de tok kontakt uansett. Ja, veldig mange er gift eller har dame. Forkastelig! Ikke skjønner jeg hvorfor så mange heterofile menn er medlem der? Er uansett ikke interessert i å være elskerinnen din
a l'orange Skrevet 11. juli 2018 #12 Skrevet 11. juli 2018 (endret) ⭐ Endret 13. oktober 2020 av a l'orange
a l'orange Skrevet 11. juli 2018 #13 Skrevet 11. juli 2018 (endret) ⭐ Endret 13. oktober 2020 av a l'orange 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #14 Skrevet 11. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Snakker ikke om alle, men bekymringsverdig mange JA. Jeg gjør nemlig det samme som hun ene som skrev her - sjekker bakgrunnsinfo på folk som gir meg navn/tlfnr osv.. Jeg er ikke interessert i folk som synes utroskap er ok. Og som syns det er helt innafor å sende et bilde av kukken sin til en jente, når dama hans er høygravid. Det er de jeg snakker om. Og når folk du i tillegg vet hvem er, og du vet at hans bedre halvdel hadde drept han om hun hadde visst, da begynner det å bli ekkelt ja.. Anonymkode: e2b1c...a47 Vær så snill, si i fra til de stakkars intetanende damene slik at de kan ta egne valg basert på reell informasjon om de rasshøla de har til menn. Anonymkode: b0767...6a6 2
Vilali Skrevet 11. juli 2018 #15 Skrevet 11. juli 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Selv er jeg jente. Jeg har også opplevd å bli kontaktet av folk jeg vet hvem er, og som jeg vet er i forhold/gift. De har oftest anonyme profiler og sender heller bilde av seg selv eller kjønnsorganet sitt på privat melding til meg. I går tikket det inn en mld med bilde, det var mannen til en lærer jeg hadde på ungdomsskolen og de er godt gift! Profilteksten hans ble jeg kvalm av.. Skjult bi som tenner på rimming, yngre gutter osv osv.... Anonymkode: e2b1c...a47 Jeg skjønner ikke helt... du er jente, de er menn som søker menn, og så sender de meldinger og bilder til deg???
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #16 Skrevet 11. juli 2018 2 timer siden, Vilali skrev: Jeg skjønner ikke helt... du er jente, de er menn som søker menn, og så sender de meldinger og bilder til deg??? Ja? De søker da både kvinner og menn. Kommer til å melde meg ut av gaysir.no snart.. Jentene blir ferre og ferre. Mannfolkene tar over, og de er kåte og knuller hva som helst. Trist..... Anonymkode: e2b1c...a47 2
Hårstrikk79 Skrevet 11. juli 2018 #17 Skrevet 11. juli 2018 Det er ganske mange gifte KVINNER på Gaysir også. 1
Gjest ti10 Skrevet 11. juli 2018 #18 Skrevet 11. juli 2018 De finnes på match, sukker osv også. Skjønner ikke at de ikke er nervøse for at samboer/ kjæreste skal finne ut av det. Vet om flere som er i forhold som har både oppdaterte profilbilder og står som nylig aktive.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #19 Skrevet 11. juli 2018 Ga opp ganske tidlig. Disse mennenne ødelegger hele Gaysir. Fikk melding fra desperate menn hele tiden. Buhu stakkars meg, jeg får null sex av kona. Does it look like i care?? Når jeg skriver på profilen jeg KUN er interessert i kvinner, så blir det for teit at de tar kontakt. Nyttet heller ikke å avise de 🙄 Til slutt fikk jeg nok og meldte meg ut. Synd, for Gaysir er en bra side for oss som er skjeive. Anonymkode: be043...3fe 2
Katten.2.0 Skrevet 11. juli 2018 #20 Skrevet 11. juli 2018 Lagt merke til det samme. Utrolig mye utroskap der inne, fra alle kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå