Gå til innhold

Svensk tv4 og "Sommar med Ernst" starter i kveld 12 juli.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I kveld klokka 20:00 altså. Mannen som kan lage hva som helst av innredning og mat m.m. er tilbake
og jeg gleder meg! Flere som skal se på og som kan kommentere i denne tråden om de liker noe der...?  :jepp: 
                     tv4_sommar_med_ernst_01.jpg

Sesongens nye reparasjonsobjekt er visst denne snurrige tingen under her her.
Sikkert artige rom i den. Gøy å se noe helt nytt og uvanlig bli satt i stand på beste vis. 
1080@80.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser mer enn gjerne på Ernst jeg...:ninuskapus:

Programmene hans er jo rene utavmegsjælopplevelser! God stemning, ingen kokk som står å veiver med armene, vakre omgivelser, masse gode ideer og alt skjer i et rolig og behagelig tempo. 

Enig med deg her Hoppetuss, et veldig spesielt og inspirerende program med ditto programleder. :)

• Liker 1
Skrevet

Vi gleder oss herved offisielt! :hoppe: 

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet

Går den på noen norske kanaler? Har ikke svensk TV4 jeg

Skrevet

Går ikke der nå i alle fall. Har ikke du sånn innstillingsboks med mange kanaler i da? :klo: 

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Går ikke der nå i alle fall. Har ikke du sånn innstillingsboks med mange kanaler i da? :klo: 

Har ikke den kanalen 😕 

Skrevet

Man må ikke se. Det er bare for folk som liger fiksing av gamle hus, interiør, lage mat etc. :)  Går greit uten også.

• Liker 2
Skrevet

Barfotgeneralen :yvonne:

Får ikke sett det når det går, men Getboksen er satt på serieopptak :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er klar som et egg her. Vifte og appelsinsaft med isbiter. :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Kar her også! :hoppendeglad:

image.png.e734798a30958b351cc017acf3e7fc9e.png

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har du en kar der, @Aldrisur? :laugh:  Da er du heldig. I alle fall syns jeg at starten var lovende. Jeg har alltid ønsket å bli kjent med en hendig person som liker å gjøre småsaker for sine venner (lage god utemat inkludert), men den gang ei. Det ser så enkelt ut å lage en slik benk, men jeg våger meg ikke på det selv. Ikke har jeg noe sted å stå med snekkeriene heller, så jeg skylder på det. Gleder meg til neste. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Har du en kar der, @Aldrisur? :laugh:  Da er du heldig. I alle fall syns jeg at starten var lovende. Jeg har alltod ønsket å bli kjent med en hendig person som liker å gjøre småsaker for sine venner (lage god utemat inkludert), men den gang ei. Det ser så enkelt ut å lage sn slik benk, men jeg våger meg ikke på det selv. Ikke har jeg noe sted å stå med snekkeriene heller, så jeg skylder på det. Gleder meg til neste. 

Karen min er jo den beste av de alle og dyktig på  mye, :ler: men blomsteroppsatser og sofaputer er han ikke så interessert i akkurat. :P

Og du, jeg tror ikke det går mange på dusinet av den typen menn som Ernst! Han kan lage mat, møbler, fikse hagearbeid, har sansen for blomster, inventar og ja, you name it. Han er en kunstner i lage god stemning rundt seg. 

En allsidig og sjalmelende ploglamledel. :fnise:

Gleder meg til neste jeg også. 

• Liker 1
Skrevet

Folfældeli kunnskapslik ja. Han kunne godt ha fått lov til å være min venn. :jepp: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...