AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #1 Skrevet 11. juli 2018 Er du fornøyd? Ved hvilken klinikk gjorde dere operasjon ? Er det noen klinikker som utfører sånn type operasjon på østlandet.kom gjerne med anbefaling.. Anonymkode: 19b20...c03
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #2 Skrevet 11. juli 2018 De har en klinikk for meg på majorstua, de fikser meg så utrolig bra Anonymkode: d4a01...2b1 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #3 Skrevet 11. juli 2018 Har hatt det (tror det blir omtrent det samme) men det var pga en fødselsskade og jeg fikk det på et offentlig sykehus uten å måtte betale noe. Ikke noe ventetid heller. Hadde du hatt et reelt medisink behov slik jeg hadde, så hadde du fått det samme som meg. Men jeg lurer på, hvis ikke du har en skade, hvorfor tror du at du trenger det? Jeg tror du innbiller deg at det er nødvendig. Husk at det er litt risikabelt, du kan få smerter ved sex f eks. Ikke gjør det... Anonymkode: f54c3...d38 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De har en klinikk for meg på majorstua, de fikser meg så utrolig bra Anonymkode: d4a01...2b1 Og hva het det inngrepet? Jeg har fått vite fra kirurger at oppstramming gir 5% forskjell, noe som ikke engang er merkbart for menn men som hos enkelte kvinner fører til at man blir våtere og dermed får en liten anderledes type sensasjon men ikke akuratt kjenner mer Anonymkode: 5dc33...dc5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 Kan dere som sier ja si hvordan type inngrep det var? Sying av inngangen på sykehus etter fødsel gjør jo ikke innsiden av vagina trangere Anonymkode: 5dc33...dc5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #6 Skrevet 11. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dere som sier ja si hvordan type inngrep det var? Sying av inngangen på sykehus etter fødsel gjør jo ikke innsiden av vagina trangere Anonymkode: 5dc33...dc5 Jeg som svarte og hadde en fødselskade. Nei det var ikke å sy etter fødsel (Det var mislykket). Var inne noen måneder senere og de sydde til hele veien opp innvendig. Huske ikke hva inngrepet het. Vil helst glemme det fordi det var så forferdelig vondt der etterpå (etter at jeg også hadde gått med mer moderate smerter i noen måneder mellom fødsel og operasjon) . Var mer eller mindre sengeliggende i flere uker. Tok lang tid før jeg kunne ha sex. Men det er bra nå. Men jeg hadde beholdt meg selv slik jeg var opprinnelig anyday. Anonymkode: f54c3...d38
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #7 Skrevet 11. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som svarte og hadde en fødselskade. Nei det var ikke å sy etter fødsel (Det var mislykket). Var inne noen måneder senere og de sydde til hele veien opp innvendig. Huske ikke hva inngrepet het. Vil helst glemme det fordi det var så forferdelig vondt der etterpå (etter at jeg også hadde gått med mer moderate smerter i noen måneder mellom fødsel og operasjon) . Var mer eller mindre sengeliggende i flere uker. Tok lang tid før jeg kunne ha sex. Men det er bra nå. Men jeg hadde beholdt meg selv slik jeg var opprinnelig anyday. Anonymkode: f54c3...d38 Ok var det på sykehuset eller? Jeg har kun funnet med laser stav som skal fungere oppstrammende men som sagt sier de kun 5% forskjell og at det hovedsakelig hjelper mer for middelaldrende damer for å bli mer våte siden laseren stimulerer kollagen og ikke strammer selve vevet i vaginakanalen.... Anonymkode: 5dc33...dc5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok var det på sykehuset eller? Jeg har kun funnet med laser stav som skal fungere oppstrammende men som sagt sier de kun 5% forskjell og at det hovedsakelig hjelper mer for middelaldrende damer for å bli mer våte siden laseren stimulerer kollagen og ikke strammer selve vevet i vaginakanalen.... Anonymkode: 5dc33...dc5 Ja det var på sykehuset. Vet ikke noe om det du snakker om men vil likevel anbefale deg å la være. Bruk heller knipeøvelser evt med kuler inni, og glidekrem. Ikke kødd med denne sensitive delen av kroppen.... Anonymkode: f54c3...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå