Glauca Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Hei alle sammen. Jeg flyttet fra Norge til "Europa" for 10 år siden. Er født og oppvokst i Oslo-området. Har fått meg type og stedatter her. Om et par uker har vi ferie og reiser til Norge et par uker. Første gang med "dattera mi" i Norge. Vi kommer med bil og bor hos foreldrene mine rett utenfor Oslo. Trenger tips fra dere om hva dere tror at en 17 år gammel jente syns er gøy å se og gjøre. Hun er ikke veldig interessert i noe spesielt. Litt lat men ganske lett å få opp av sofaen hvis det er noe gøy som skjer. Takknemlig for alle svar jeg får!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #2 Skrevet 12. juli 2018 Oslo klatrepark. Synes det er en fin familieaktivitet jeg. Anonymkode: de989...9cf
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Skrevet 15. juli 2018 Tusenfryd, Frognerparken, øyene i Oslofjorden, Bygdøy og museene der. Vet ikke om de har spøkelses vandring i Oslo nå, for det er sikkert gøy og. Anonymkode: 89e0a...026
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #4 Skrevet 15. juli 2018 Shopping, cafeer, Frognerparken, bade og soling på øyene, tur i marka Anonymkode: e9467...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå