Gå til innhold

Spesiell henvendelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en meget spesiell henvendelse fra en kamerat av meg - et spørsmål som jeg ikke har klart å besvare ennå. Derfor søker jeg etter råd her.

Kameraten min ønsker at jeg skal ha sex med dama hans. Årsaken er ar hun sliter med dårlig selvbilde, og er overbevist om at ingen liker henne osv. osv. Og han vil derfor gi henne "en gave" i form av sex med meg, for å forsøke å få bedre selvbildet hennes og få henne på rett kjøl igjen. Dette har de snakket om sammen, og hun kunne tenke seg å ha sex med meg dersom jeg vil. Alt skal evt. foregå med bare meg og henne til stede, han skal ikke ha noe med det å gjøre.

De har to barn sammen, og lever et rolig familieliv. Hun er 32 år. Jeg er 38 år og singel.

Jeg ble litt satt ut av denne henvendelsen fra en god kamerat,  og sa bare at jeg måtte få tenke litt på det.

Jeg har alltid hatt et fint vennskap med kameraten min, og også et fint forhold titil dama etter at hun kom inn i bildet, men har aldri hatt seksuelle tanker om henne.

Jeg kjenner nå at tanken på sex med henne er pirrende. Hun har over snittet pen kropp og ansikt.

Skal jeg bare gå for dette, og kjøre på? Eller bør jeg la være?

Anonymkode: 76a6e...2e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æh, dette er tull, eller? Hvorfor i alle dager skulle hun få bedre selvbilde av å knulle mannens kompis? Om dette er sant driver kompisen din og tester deg. Hold deg langt unna dette. Blir bare drama.

Anonymkode: 8ef13...f15

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dette blir for dumt.

Jeg hadde følt meg verre hvis kjæresten min hadde foreslått at jeg skulle kunne ha sex med kompisen hans for å få bedre selvtillit. Det er jo bare dumt

Jeg skjønner ikke greia her. Jeg skjønner ikke kompisen din, jeg skjønner ikke denne dama heller. 

Og hvis du gjør dette så tror jeg det kan skape masse problemer senere. 

Anonymkode: 2b3ff...281

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du er komfortabel med at kompisen din får vite hvor bra du er i sengen, hva du gjorde og hvilket utstyr du har er det vel bare å kjøre på. 

Virker generøst av ham, men en venninne kom for en stund siden hjem til tilsvarende "gave". Mannen hadde invitert en god kamerat av seg hjem til dem, så hun kunne ha sex med ham. Det tok en stund før jeg forsto at hun fortalte meg dette fordi nå mente mannen at hun burde gjøre gjengjeld. En venninne av henne til ham. Meg hadde hun tenkt. 

Neitakk nei! 

Dessuten synes jeg plutselig at han ikke var så generøs likevel, for å skaffe en kamerat til slikt er neppe så vanskelig, slik din positivitet viser, men å skaffe en venninne til mannen er nok desto vanskeligere. 

Anonymkode: 0fc1a...fc1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. Det er et par dager siden jeg har snakket med han, og tenker han/ de bør få en tilbakemelding i løpet av en dag eller to. Hilsen TS.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han indirekte sier at han har mikropenis og at dama sjeldent er tilfreds. Dette har nok lite med selvtilliten til dama å gjøre, mer at hun tørster etter friksjon.

Anonymkode: b4d83...fc4

• Liker 2
Gjest Konditorfrue
Skrevet

Om du gjør det ødelegger du ihvertfall vennskapet du nå har med henne,det blir for kleint etterpå.. 

Gjest ilsep
Skrevet

Nei.

Bare nei.

Hun bør bygge opp selvtilliten på en annen måte og dumpe han samtidig.

AnonymBruker
Skrevet

Eh det høres ut som en merkelig og urealistisk unnskyldning. Er nok bare han som tester deg og som tenner på tanken selv. Å drive å ha sex med noen for at de skal føle seg bedre ville bare ført til det motsatte der personen hadde følt seg brukt og nesten solgt ut i et tilfelle som dette. Og å ha sex med noen som i utgangspunktet er venner og atpå til i eget forhold er å invitere til kleinhet og drama, kanskje ikke du som utenforstående vil merke det men det vil prege forholdet dem i mellom og potensielt føre til at de faser deg helt ut i ettertid. 

Anonymkode: 7525b...bf2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, ilsep skrev:

Nei.

Bare nei.

Hun bør bygge opp selvtilliten på en annen måte og dumpe han samtidig.

Helt enig 

Anonymkode: 7525b...bf2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takker for alle svar. Som sagt, det er fristende, men jeg er veldig i tvil - derfor spør jeg her.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på deg

Anonymkode: 87436...0e0

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Tenk reversert scenario:

Du har en kjæreste som forøker å overtale venninner til å ha sex med deg for at du skal få bedre selvtillit. Ville det hjulpet på din -for hypotesen- dårlige selvtillit?

Du kjenner disse personene. Hvis svaret på spørsmålet over er nei, bør det også bli svaret til vennene dine.

Skrevet

Det er vel bare å kjøre på det om det er pirrende for deg. Og du er 100% sikker på at dette ikke endrer noe i tiden etter. På noen som helst måte... og gjør kameraten din det for henne, eller er det en fantasi han og/eller dem har som han ikke tør å si? «Skylder» på dama med dårlig selvtillit... husk at dette kan brukes mot deg på et senere tidspunkt uansett. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Både kameraten din og dama hans høres utrolig dumme ut. Nei! Du skal ikke ligge med henne for at hun skal få bedre selvtillit. Hun får skjerpe seg og heller gå mer inn i seg selv. Knulle rundt hjelper ikke. Ikke sikkert det er nok med deg heller.  Kanskje hun ber om flere. Høres ut som hun også bare vil ha noe annet enn sin samboer og derfor bruker sånne dumme unnskyldninger som dårlig selvtillit. Hun har vel en snill mann eller? Burde ikke det egentlig være en god start? Og du får finne deg din egen dame hvis du vil ha sex. Du kan be dem snakke med en psykolog hvis det er så ille at de faktisk vurderer å bli pult av venner.

Endret av wintergirl
AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Takker for alle svar. Jeg har gitt sagt til dem at det ikke blir noe av.

AnonymBruker
Skrevet

Takker for alle svar. Jeg har sagt til dem at det ikke blir noe av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Takker for alle svar. Jeg har sagt til dem at det ikke blir noe av.

Bra!

Anonymkode: 2388e...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...