AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Damer når han er i ett forhold.Kommentere andre damer og prater med de.Hadde dere likt det? Eller hadde dere blitt trist.lei dere ,? Hva tenker dere om en sånn mann.Han svarer til meg jeg bare liker å prate med andre mennesker. Anonymkode: 26aae...ac1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Går vi en tur i skogen så slår han av en prat med alle.Og kommenterer en jente som gikk med liten topp. Anonymkode: 26aae...ac1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Jeg føler meg liten og ubetydelig.Vond følelse.Overdriver Jeg? Anonymkode: 26aae...ac1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Jeg hadde sett på det som helt normalt. Jeg SER på det som helt normalt, er vel rett å skrive. Jeg hadde blitt mer bekymret dersom mannen min ikke pratet med andre. Også kvinner. At han legger merke til flotte damer og kommenterer dem er også greit, så lenge det ikke er sexistiske eller grove kommentarer. Jeg hadde lurt på om han hadde fått en stein i hodet dersom han sa "Sjekk de pattene på hun der!" eller "Hun hadde jeg gjerne feid over!" Det hadde ikke vært ok! At han kan tenke det, det er greit, men jeg hadde aldri valgt en partner som sa slike ting. Anonymkode: eb335...6c4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går vi en tur i skogen så slår han av en prat med alle.Og kommenterer en jente som gikk med liten topp. Anonymkode: 26aae...ac1 Så koselig! Så uskyldig! Anonymkode: eb335...6c4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg liten og ubetydelig.Vond følelse.Overdriver Jeg? Anonymkode: 26aae...ac1 Ja du overdriver! Anonymkode: eb335...6c4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 Hvis han er veldig til å glane på andre kvinner, kommer han aldri til å slutte med det. Jeg er ikke en sjalu dame. Var sammen med en for mange år siden som studerte alle kvinner han møtte. Glodde og glodde. Etterhvert visste jeg hvem han skulle begynne å glane på før han hadde sett dem. Trodde det skulle rable for meg og trodde det var meg det var noe galt med. Noen ganger vet man bare selv om man føler den andre går over streken. Både før han og etter har jeg vært totalt avslappet i forhold. Anonymkode: 45fee...7c9 1
Duff Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 Det kommer kanskje litt an på hvor ofte han kommenterer og hva han sier. Blikk og mimikk spiller ofte inn også så det er vanskelig å svare på hva som er ok og ikke. Å kommentere en kort topp kan være både ok og ikke ok.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #9 Skrevet 10. juli 2018 For meg høres det helt merkelig ut med en kar som slår av en prat med alle fremmede han møter på sin vei..er vel ikke helt vanlig det? Bor dere landlig til og "alle" betyr 2-3 stk? Anonymkode: 1eb65...fc1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #10 Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For meg høres det helt merkelig ut med en kar som slår av en prat med alle fremmede han møter på sin vei..er vel ikke helt vanlig det? Bor dere landlig til og "alle" betyr 2-3 stk? Anonymkode: 1eb65...fc1 Jeg synes også det er rart å stoppe for å si noe til alle han møter på veien..Vi bor i ett område med mye folk.Han traff på ca.10 stk.i skogen som han pratet med. Jeg synes det er veldig rart men han sier han bare liker å prate med fremmede. Anonymkode: 26aae...ac1
Akhenaton Skrevet 11. juli 2018 #11 Skrevet 11. juli 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes også det er rart å stoppe for å si noe til alle han møter på veien..Vi bor i ett område med mye folk.Han traff på ca.10 stk.i skogen som han pratet med. Jeg synes det er veldig rart men han sier han bare liker å prate med fremmede. Anonymkode: 26aae...ac1 Han høres ut som om han kunne vært en rollefigur i Seinfeld. 1
Gent82 Skrevet 11. juli 2018 #12 Skrevet 11. juli 2018 Fantastisk. Høres ut som en film/serie karakter ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå