AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #41 Skrevet 11. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: avstånd med i bilder, forskjellige byer Anonymkode: a5d03...7f6 Sikker på han er singel? Eksen var utro over en lav sko. Ingen ble lagt til på Facebook, da hadde de skjønt at han var langt fra singel. Anonymkode: 5271c...cdf
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 11. juli 2018 #42 Skrevet 11. juli 2018 Er hastverket her at du er veldig verpeklar?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #43 Skrevet 11. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på han er singel? Eksen var utro over en lav sko. Ingen ble lagt til på Facebook, da hadde de skjønt at han var langt fra singel. Anonymkode: 5271c...cdf 100 prosent sikker. Han har åpen facebookprofil da, så jeg hadde sett det. Men, jeg er på nippet til å la han seile sin egen sjø. Jeg sier: hvis det bare er sex, så vær et anstendig menneske å la meg gå videre. Men neida, han bare spør hvorfor jeg er så redd og ønsker og forstå meg. Jeg sier at jeg har følelser, og da spør han: er ikke det fint da, fint å føle? så sier jeg jo, men ikke hvis det ikke er gjensidig, så svarer han at vi må møtes og bli bedre kjendt for å kjenne på følelser i rl, og det har han jo rett i. Anonymkode: a5d03...7f6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #44 Skrevet 11. juli 2018 Her ble det veldig mye om hverandre, er ikke alle svar her jeg vet om var rettet til meg eller hun andre som kom med sin problemstilling. Først-verpeklar er jeg ikke- jeg har fått de barna jeg skal ha. Og så, ja-jeg skrev mens han var på ferie med datteren, men jeg innså også at det var en tabbe, for jeg framprovoserte et svar, og når man er usikker, ble det nei. Jeg fikk den meldingen av han i dag, og litt randome snaps, og svarte han rett i sted, når jeg var vel hjemme fra jobb. Jeg skrev bare at vi får se ting litt an, så kan vi gjerne treffes etter ferien. 😃 Nyt sol og ferie så lenge:-) den er sendt for litt siden og ble lest med en gang. Så får man bare ta det fra der da. Og til du andre som skrev her, masse lykke til, følg magefølelsen. Går fint at du skrev i tråden min altså, åpenbart vet jo jeg hvordan frustrasjonen tar litt overhånd noen ganger.😳 Anonymkode: 0c300...198 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #45 Skrevet 11. juli 2018 19 timer siden, visp skrev: Han er ikke interessert. Han ville aldri svart sånn om han var. Nå fikk du klarhet tidlig. Tull. Jeg har vært der selv. Prøver å ta ting rolig og føle meg frem, men folk vil "giftes" umiddelbart. Jeg er ikke en valp som man kjøper på impuls. Jeg er et menneske som ser OM jeg finner et annet menneske jeg trives såpass med at jeg vil kalle de kjæreste. Dere som konkluderer så kjapt er ikke verdt å ha for dere hadde mest sannsynlig tatt til takke med hva som helst så lenge det hadde oust og puls. TS: Send melding og si at dette gjaldt usikkerhet om ærlighet. Vær klar på at du godtar(eller ikke godtar) hans ønske så lenge han er ærlig, og at det bare var en oppklaring. Anonymkode: c3bab...095 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #46 Skrevet 11. juli 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her ble det veldig mye om hverandre, er ikke alle svar her jeg vet om var rettet til meg eller hun andre som kom med sin problemstilling. Først-verpeklar er jeg ikke- jeg har fått de barna jeg skal ha. Og så, ja-jeg skrev mens han var på ferie med datteren, men jeg innså også at det var en tabbe, for jeg framprovoserte et svar, og når man er usikker, ble det nei. Jeg fikk den meldingen av han i dag, og litt randome snaps, og svarte han rett i sted, når jeg var vel hjemme fra jobb. Jeg skrev bare at vi får se ting litt an, så kan vi gjerne treffes etter ferien. 😃 Nyt sol og ferie så lenge:-) den er sendt for litt siden og ble lest med en gang. Så får man bare ta det fra der da. Og til du andre som skrev her, masse lykke til, følg magefølelsen. Går fint at du skrev i tråden min altså, åpenbart vet jo jeg hvordan frustrasjonen tar litt overhånd noen ganger.😳 Anonymkode: 0c300...198 Takk for det, du har rett, frustrasjonen overtok litt, kjente meg litt igjen i innleggene dine og så dukket tankene opp. Har bestemt meg for å la han jobbe for meg dersom han vil ha meg, har gitt alt, er det ikke godt nok så får jeg gå videre, All lykke til! Anonymkode: a5d03...7f6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #47 Skrevet 11. juli 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for det, du har rett, frustrasjonen overtok litt, kjente meg litt igjen i innleggene dine og så dukket tankene opp. Har bestemt meg for å la han jobbe for meg dersom han vil ha meg, har gitt alt, er det ikke godt nok så får jeg gå videre, All lykke til! Anonymkode: a5d03...7f6 Jeg vet, hvorfor skal det egentlig være så jævla vanskelig til tider? Jeg føler jo egentlig jeg selv er ukomplisert og havner likevel i sånne tullete situasjoner. Men tro det eller ei, det er faktisk viktig å gi beskjed også-muligens ikke som jeg gjorde i går da, med daten på ferie med datteren. Men når det passer litt bedre. Poenget mitt er-det er kun du som kan bestemme hvordan andre får lov til å oppføre seg mot deg. Det prøver jeg å leve etter, men etter denne tråden er det jo åpenbart at jeg ikke alltid synes det er lett.😳😎 Anonymkode: 0c300...198 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #48 Skrevet 11. juli 2018 Jeg tenker at det bare er et sunnhetstegn at du reagerer og at du etterlyser svar. Jeg hadde ikke godtatt å få beskjed om at vi skulle "roe ned" etter flere måneders dating. Enten så satser man på hverandre, eller så er man ærlige om at følelsene ikke er på plass og avslutter relasjonen på en fair måte. Du bruker jo av din tid og emosjonelle energi på dette her. Så jeg hadde nok ikke reagert så positivt på den der "vi kan møtes etter sommeren og se det an"-meldinga hans heller. Se det an? Hvorfor det? Hvorfor ikke faktisk ha en relasjon, tekste og ha kontakt i ferien, og så satse på å være kjærester når dere ses igjen. Mulig jeg er blitt ei kynisk gammal kjerring, men sånt tull gidder ikke jeg lenger. Nå må det være litt piff og entusiasme fra begge parter om jeg skal gidde å involvere meg i noen. Sånne lunkne fyrer blir raskt sjaltet ut. Anonymkode: 30a5d...5c3 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #49 Skrevet 11. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tull. Jeg har vært der selv. Prøver å ta ting rolig og føle meg frem, men folk vil "giftes" umiddelbart. Jeg er ikke en valp som man kjøper på impuls. Jeg er et menneske som ser OM jeg finner et annet menneske jeg trives såpass med at jeg vil kalle de kjæreste. Dere som konkluderer så kjapt er ikke verdt å ha for dere hadde mest sannsynlig tatt til takke med hva som helst så lenge det hadde oust og puls. TS: Send melding og si at dette gjaldt usikkerhet om ærlighet. Vær klar på at du godtar(eller ikke godtar) hans ønske så lenge han er ærlig, og at det bare var en oppklaring. Anonymkode: c3bab...095 Nå spørs det hva du mener med å ta det rolig, da. Jeg har ingen ønske om hastig giftermål og tar ikke hvem som helst med puls (!), men jeg godtar ikke å bli satt på pause eller å få beskjed om å ikke ta kontakt eller at vi bare skal "se ting an". Å havne i limbo etter månedsvis med dating er slitsomt og demotiverende. Jeg forventer at motparten er tilstedeværende og at relasjonen går stødig fremover, selv om man bruker god tid på å bli kjent. Anonymkode: 30a5d...5c3 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #50 Skrevet 11. juli 2018 hvor gammel er du? hva er aldersforskjellen? og har du hatt kjæreste før? hvor lenge varte dem? Anonymkode: 2048e...03b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #51 Skrevet 11. juli 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor gammel er du? hva er aldersforskjellen? og har du hatt kjæreste før? hvor lenge varte dem? Anonymkode: 2048e...03b Jeg er litt usikker på om du spør meg. Jeg er Ts. Jeg er i slutten av 30-årene, har tre barn med en tidligere samboer, som det ble slutt med for tre år siden. Han jeg har datet og er usikker på om jeg fortsatt dater er ett år eldre. Anonymkode: 0c300...198
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #52 Skrevet 11. juli 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå spørs det hva du mener med å ta det rolig, da. Jeg har ingen ønske om hastig giftermål og tar ikke hvem som helst med puls (!), men jeg godtar ikke å bli satt på pause eller å få beskjed om å ikke ta kontakt eller at vi bare skal "se ting an". Å havne i limbo etter månedsvis med dating er slitsomt og demotiverende. Jeg forventer at motparten er tilstedeværende og at relasjonen går stødig fremover, selv om man bruker god tid på å bli kjent. Anonymkode: 30a5d...5c3 Jeg føler vel egentlig jeg har sagt mitt. Jeg kan ikke godta å være en kanskje-person og en plan b, enten er jeg god nok som jeg er, eller så er jeg ikke det. Jeg er veldig for det å være tydelig, og fortelle at det er jeg som bestemmer hvordan du oppfører deg mot meg, liksom. Han her ville jeg gjerne blitt bedre kjent med, men som en skrev, jeg fikk en aldri så liten kalddusj, og velger å avvente. Han sender meldinger og snaps nå, jeg svarer høflig, men ikke mer enn det. Anonymkode: 0c300...198 1
I Grosny Skrevet 11. juli 2018 #53 Skrevet 11. juli 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har truffet en mann i et par måneder nå, der til å begynne med gikk akkurat slik jeg hadde lyst til det skulle være. For halvannen uke siden sa han at han ville roe ned tempo litt, og jeg ble selvfølgelig veldig usikker da. Snapping og meldinger har fortsatt, men i mindre grad enn før. Han er på ferie med sin datter, og jeg fikk plutselig bare nok av usikkerhet i kveld og sendte han en lang melding. I sum ba jeg han bare være ærlig, men han oppfattet det muligens som jeg krevde noe eller forventet noe, det var i utgangspunktet ikke det jeg gjorde. Dermed sa han at det kanskje var best vi lot det ligge da, siden det var forvirrende og uklart for meg. Hva fanken gjør jeg nå?det var jo ikke det jeg ville? Jeg burde skjønt at jeg framprovoserte det, men jeg hadde håpet han hadde svart helt annerledes. Er løpet kjørt? Hva tenker dere? Jeg føler meg som en kjempeidiot. Anonymkode: 0c300...198 Jeg tenker at han er litt under middels interessert. Jeg vet ikke hvor mange han dater heller, men hvis han drar på ferie med hun andre, så sitter du på reservebenken. Jeg synes ikke du bør satse på han når interessen ikke er god nok. Finn deg en som ønsker å satse på deg.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #54 Skrevet 11. juli 2018 Ikke godta tull! Sett en strek om han ikke er seriøs nok. Etter 1, 2 og 3 mnd vet man da hva man vil. Du har ikke tabbet deg ut. Anonymkode: f4481...1b1 1
Tibbie Skrevet 11. juli 2018 #55 Skrevet 11. juli 2018 Vær low key og avtal en vin-date hjemme hos deg for å snakke ordentlig om ting. Men vent til han kommer hjem. Men dessverre får jeg også inntrykket av at han ikke er så veldig interessert lengre. I så fall har du ikke noe å miste ved å møte han face to face for å snakke om hva som er problemet, hvorfor dit og datt...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #56 Skrevet 12. juli 2018 Går det bra ts? Går bedre her ( enn i går ) fikk noen oppløftende meldinger i går, tror jeg ser spøkelser av og til..må jobbe med det. Anonymkode: a5d03...7f6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #57 Skrevet 13. juli 2018 På 11.7.2018 den 15.35, Kritt skrev: Med alle de anonyme brukerne som svarer er det vanskelig nok å holde tråden når vi har én historie å forholde oss til. Start din egen tråd. På 11.7.2018 den 17.27, AnonymBruker skrev: Det er dårlig forumskikk å kapre tråder. Start din egen Anonymkode: e187c...0f2 Slapp nå litt av da, hissigpropper Synes dette gjaldt samme problemstilling som ts sin. Da ser jeg egentlig ikke noe galt i å dele og spørre. Ser mye sånt rundt om her på forumet. Anonymkode: 325e7...aad 1
Gjest Kritt Skrevet 13. juli 2018 #58 Skrevet 13. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Slapp nå litt av da, hissigpropper Synes dette gjaldt samme problemstilling som ts sin. Da ser jeg egentlig ikke noe galt i å dele og spørre. Ser mye sånt rundt om her på forumet. Anonymkode: 325e7...aad Hissig er jeg ikke, men uenug 😊. Og like mye av hensyn til oss andre som til trådstarter.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #59 Skrevet 13. juli 2018 2 minutter siden, Kritt skrev: Hissig er jeg ikke, men uenug 😊. Og like mye av hensyn til oss andre som til trådstarter. Nå har jeg "snakket litt med ts" i denne tråden om dette. Jeg spurte ts om det var greit, hun sa det var det ( i denne tråden ) i stedet for å kritisere meg forstod hun at frustrasjonen av og til kunne ta litt overhånd. Så utrolig FLOTT av mennesker som forstår i stedet for å bli irritert, det hjelper på smilet!!!! Anonymkode: a5d03...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #60 Skrevet 13. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Slapp nå litt av da, hissigpropper Synes dette gjaldt samme problemstilling som ts sin. Da ser jeg egentlig ikke noe galt i å dele og spørre. Ser mye sånt rundt om her på forumet. Anonymkode: 325e7...aad Til deg, fra meg: ett eller annet som sier meg, at du må være en veldig god venn Anonymkode: a5d03...7f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå