AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Jeg har i alle år farget håret hjemme. Men vi skal på ferie og jeg ønsker å freshe opp litt mer striper så jeg får litt mer liv i håret. Kan frisøren stripe håret mitt selv om jeg har hjemmefarging i det? Det er mørk brunt hvis det er av betydning. Kunne sikkert ringt å spurt, men vil sjekke her om det er vits i å ta kontakt med dem 😅 Anonymkode: fe1f6...a9c
Gjest puttee Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Ja det går fint Hadde vært verre om du hadde hjemmefarget det blondt, men brunt hjemmefarget hår fungerer veldig bra for striping hos frisør. Har selv gjort det flere ganger når jeg har blitt så blondstripete at jeg vil "starte på nytt".
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 20 minutter siden, puttee skrev: Ja det går fint Hadde vært verre om du hadde hjemmefarget det blondt, men brunt hjemmefarget hår fungerer veldig bra for striping hos frisør. Har selv gjort det flere ganger når jeg har blitt så blondstripete at jeg vil "starte på nytt". Herlig! Da blir det telefon til frisør i morgen 👏🏼 Anonymkode: fe1f6...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå