Gå til innhold

Nå gikk Det....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde i helgen en fyr jeg hadde datet en stund. Nå skulle vi ha sex. Begynte famlende og forsiktig. Etter noen minutter så han bare. Nå gikk det gitt. Uten stønning eller noe tegn ellers. Så trakk han seg ut, kledde på seg å gikk. Han gikk bare, uten å si noe mer. Siste han så, nå gikk det gitt. Hvordan skal jeg tolke det, noe vits å kontakte han?

Anonymkode: 6be04...4d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lukter troll ja

Anonymkode: 7d4b4...d7a

• Liker 1
Skrevet

Hvis dette er sant, hvorfor vil du ha videre kontakt med ham?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Arabella skrev:

Hvis dette er sant, hvorfor vil du ha videre kontakt med ham?

Jeg liker jo han som person, Inntil dette skjedde. Nå vet jeg ikke og ikke hørt fra han heller. Har ikke prøvd selv heller da.

AnonymBruker
Skrevet

Han skjønte sikkert at du ikke var den rette, og trakk seg ut før det var for sent. 

Anonymkode: 2a978...242

Skrevet

Høres ut som en det ikke er noe vits i å bruke mer tid på. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette gjør jeg ofte selv. Orker ikke å snakka med hun jeg puler, hun snakker så langsomt og vil bare snakke om klesvask som ikke er gjort unna.

Anonymkode: 03d9d...2b8

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjør jeg ofte selv. Orker ikke å snakka med hun jeg puler, hun snakker så langsomt og vil bare snakke om klesvask som ikke er gjort unna.

Anonymkode: 03d9d...2b8

Mens dere har sex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri kontakta han igjen. Faen så patetisk. Ille nok i seg selv med at han var så kjapp på avtrekkern og dårlig sex, dealbreaker men shit CAN happen, men det at han atpåtil tok på seg klærne rett etterpå og gikk - uten å fortsette å tilfredstille deg til orgasme viser at han bare så på deg som bruk og kast og tømmebøtte så nei hadde aldri unna han en tanke igjen og hadde han kontaktet meg ville jeg enten bare ignorert eller ledd av han og tenk hvem faen han tror han er som tror jeg vil kaste bort mere tid og kroppen min på han og hva faen han tror jeg er siden han tror jeg liksom er interessert i en flau skandale frekk tøm og røm fyr som han. Respektløst. Nah girl finnes mange bedre elskere enn han!!!! 

Anonymkode: 8efba...fb9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sett strek. Ikke noe å gruble på.

Anonymkode: 5f230...7dd

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde i helgen en fyr jeg hadde datet en stund. Nå skulle vi ha sex. Begynte famlende og forsiktig. Etter noen minutter så han bare. Nå gikk det gitt. Uten stønning eller noe tegn ellers. Så trakk han seg ut, kledde på seg å gikk. Han gikk bare, uten å si noe mer. Siste han så, nå gikk det gitt. Hvordan skal jeg tolke det, noe vits å kontakte han?

Det gikk og han gikk. Hva er det å lure på?

Anonymkode: 084a4...d51

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...