MO.. Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Hvor mye penger ville dere lagt i gode sko. Har sett på Hoka sko. Er de verdt prisen?
Leifern Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 (endret) Ja. Har to par Hoka. «Kloggene» Clifton med maks demping, samt Hoka Tracer til litt raskere løp. Må ha god demping for å unngå overbelastning i leggene. Digger Hoka, har prøvd mye forskjellig men bruker nå nesten utelukkende Hoka til løp på asfalt/grus. Endret 10. juli 2018 av Leifern
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Jeg har ikke prøvd Hoka, men synes det er slitsomt å løpe med for mye demping. Blir som å løpe på en strand og får dårlig fraspark. Og jeg er fortsatt litt overvektig og ikke supertrent og rask bare for å presisere det. Anonymkode: 9092a...663
Snabeltann Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Jeg elsker Hoka! Veksler mellom Hoka og Adidas ultra boost, men Hoka har vært en favoritt i mange år. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke prøvd Hoka, men synes det er slitsomt å løpe med for mye demping. Blir som å løpe på en strand og får dårlig fraspark. Og jeg er fortsatt litt overvektig og ikke supertrent og rask bare for å presisere det. Anonymkode: 9092a...663 Du hakke prøvd Hoka, er overvektig og dårlig trent.. hvorfor skriver du i tråden? Anonymkode: e4c91...db6 5
Snabeltann Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Det jeg var overrasket over med Hoka, er at de også faktisk er gode å springe med på snø og is! Akkurat som de suger seg fast. Løp mørketidsløpet i Tromsø med dem, og det gikk kjempefint. Hadde egentlig tenkt å springe med piggsko, men får så vondt i knærne av dem - så det va en super oppdagelse!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #7 Skrevet 11. juli 2018 Jeg ønsket å elske Hoka, men fikk vannblemmer på rare steder av de. I en løpegruppe på FB ser det ut til at ganske mange har problemet, så det er litt elsk/hat med skoene. Dessverre er det umulig å vite før du har løpt litt med dem. Det beste er å prøve litt ulike sko. Finne ut hvilken løpestil du selv har, hvor langt du skal løpe og på hvilket underlag, og så ta et valg etter det. Jeg løper på forfot, til lange løp har jeg funnet mine favoritter hos Altra. Til kortere løp har jeg flere ulike merker. Anonymkode: 682b3...7ef
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 Har ikke prøvd Hoka, så den delen av spørsmålet kan jeg ikke besvare, men når det gjelder pris, så synes jeg det er helt greit å betale i underkant av 2000 kroner for et par gode løpesko. Anonymkode: b22e9...314
^^Belle^^ Skrevet 11. juli 2018 #9 Skrevet 11. juli 2018 Jeg sverger til Adidas, men det er for MIN fot, ikke sant? Jeg har høy fotbue og trenger støtte og demping herfra og til månen. Fant ultraboost på tilbud til rett over tusenlappen, men ellers ligger prisen på 1500-1700isj mener jeg på. Så ja, jeg ville lagt en del penger i gode sko - ihvertfall etter jeg ødela beina mine med dårlige og for gamle sko. Har lært leksa mi for å si det sånn...
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #10 Skrevet 11. juli 2018 Jeg har ikke prøvd Hoka, men har vurdert det. Den beste skoen jeg har prøvd til nå - som selv jeg klarer jogge med (får veldig lett vondt overalt av jogging) er Adidas Ultra Boost. De dyreste - de koster 17-1800. De funker overhodet ikke til styrketrening pga enormt mye demping De gir ikke særlig stabilitet, så det er ikke noe jeg ville brukt i terreng. Jeg kan ikke løpe på asfalt uansett, men for de som gjør det vil jeg tro disse er veldig gode. MEN, jeg prøvde ulike modeller i butikk på mølle - det var sånn jeg endte på de skoene fremfor noen andre jeg opprinnelig hadde sett for meg. Anonymkode: e4c2d...891
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #11 Skrevet 11. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke prøvd Hoka, men har vurdert det. Den beste skoen jeg har prøvd til nå - som selv jeg klarer jogge med (får veldig lett vondt overalt av jogging) er Adidas Ultra Boost. De dyreste - de koster 17-1800. De funker overhodet ikke til styrketrening pga enormt mye demping De gir ikke særlig stabilitet, så det er ikke noe jeg ville brukt i terreng. Jeg kan ikke løpe på asfalt uansett, men for de som gjør det vil jeg tro disse er veldig gode. MEN, jeg prøvde ulike modeller i butikk på mølle - det var sånn jeg endte på de skoene fremfor noen andre jeg opprinnelig hadde sett for meg. Anonymkode: e4c2d...891 ST modellen til Adidas Ultra Boost gir stabilitet for terreng. Jeg sverger selv til denne skoen, beste jeg har prøvd. Bestiller den direkte fra Adidas fordi de ofte har 50% tilbud på alt. https://www.adidas.no/ultraboost-st-sko/CQ2136.html?forceSelSize=38 Anonymkode: 732c3...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå