AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Jeg har gått på p piller siden tenårene, godt over 10-12 år. Microgynon de fleste av disse årene. Sluttet på den i mars måned og tenkte at det var forstyrringen med alle hormonene som gjorde at jeg ble så pottesur første tiden. Men altså, det blir ikke bedre??? Om noe så blir det jo enda verre med humøret? Jeg er så sint, rettere sagt fly forbanna, hver eneste dag! Av ingenting! Kjefter og smeller, gråter og roper. Kjenner ikke igjen meg selv her. Hvor lenge skal dette pågå? Kan det være kroppen min mangler noe, som pillene har tilføyd? Er det noen av dere som vet hvor lang tid det tok før alt stabiliserte seg hos dere? Har fått mensen til fast tid igjen, alt det fysiske er helt på spor. Men psyken... Jeg som alltid har vært «solstråla» til mannen min, har nå blitt styggedommen selv. Rett og slett. Hjelp meg 😳 Anonymkode: 4557e...3ba
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Etter mange år på piller opplever mange ustabiliteten i både kropp og sinn. Alt fra humørsvingninger til ustabile sykluser er normalt. Humørsvingninger ved pilleslutt sammenlignes med PMS for noen og skyldes fravær av hormonene kroppen er vant til å få via pillene. De fleste forstyrrelser som følge av pilleslutt stabiliserer seg etterhvert, men kan ta litt tid Anonymkode: 000f5...cda
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #3 Skrevet 11. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter mange år på piller opplever mange ustabiliteten i både kropp og sinn. Alt fra humørsvingninger til ustabile sykluser er normalt. Humørsvingninger ved pilleslutt sammenlignes med PMS for noen og skyldes fravær av hormonene kroppen er vant til å få via pillene. De fleste forstyrrelser som følge av pilleslutt stabiliserer seg etterhvert, men kan ta litt tid Anonymkode: 000f5...cda Tusen takk for svar Er det noen måte å finne ut av hvor lenge man bør forvente, før en kanskje tar seg en tur til legen? Finner ingenting på google... Fire mnd er vel for lite til å regne med at kroppen er sitt vanlige ess igjen, men synes bare det blir verre og verre. Blir nærmest irritert bare mannen min gir meg en klem for tiden, jeg er jo mentalt heeelt ute og kjører 😩 Anonymkode: 4557e...3ba
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 Fikk for mange sideeffekter av å gå på p-piller at jeg sluttet helt. Anonymkode: 334fb...829
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fikk for mange sideeffekter av å gå på p-piller at jeg sluttet helt. Anonymkode: 334fb...829 Omvendt hos meg tydeligvis, hadde ikke ønsket å være rundt den jeg nå er for tiden 😳 Anonymkode: 4557e...3ba
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #6 Skrevet 11. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Omvendt hos meg tydeligvis, hadde ikke ønsket å være rundt den jeg nå er for tiden 😳 Anonymkode: 4557e...3ba Kanskje det ville vært bedre for deg å prøve noe annet enn piller? Anonymkode: 334fb...829
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #7 Skrevet 11. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det ville vært bedre for deg å prøve noe annet enn piller? Anonymkode: 334fb...829 Jeg tror kanskje du har misforstått? Jeg sluttet med pillene i mars fordi jeg ønsker å bli gravid Og etter jeg sluttet kom symptomene som jeg nevnte. Var aldri plaget når jeg gikk på de. Anonymkode: 4557e...3ba
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror kanskje du har misforstått? Jeg sluttet med pillene i mars fordi jeg ønsker å bli gravid Og etter jeg sluttet kom symptomene som jeg nevnte. Var aldri plaget når jeg gikk på de. Anonymkode: 4557e...3ba Åja, hehe 😅 sorry Anonymkode: 334fb...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå