AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Hvordan gjør dere det? Har prøvd å klippe de med neglesaks, men er vondt og komme til og umulig å få det jevnt 😂 ser mer ut som en halvflådd katt der nede... Hvordan gjør dere det, og med hva? Er kvinne forresten. Anonymkode: 5d738...d53
Gjest Springfjær Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Har frem til nå gjort som deg, men skal gå til anskaffelse av en billig barbermaskin til menn med sånn hode man kan justere hårlengden på 😛
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, Springfjær skrev: Har frem til nå gjort som deg, men skal gå til anskaffelse av en billig barbermaskin til menn med sånn hode man kan justere hårlengden på 😛 Men er ikke de veldig store? Hvordan kommer man til i krinker og kroker? 😅😅 Anonymkode: 5d738...d53
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Har nylig gått til anskaffelse av en slik fra Veet. Endte opp med å fjerne det aller meste uansett, og den funket forsåvidt greit til det. Følger med slik "hette" du kan stille inn lengden på. Kjøpte til -50% på Cubus, var da rett under 200,-. Anonymkode: d9f07...59a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Det finnes trimmere laget for kvinner. Jeg kjøpte min på Expert. Kostet tre hundre ca. Anonymkode: 2719c...3da
Gjest Springfjær Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men er ikke de veldig store? Hvordan kommer man til i krinker og kroker? 😅😅 Anonymkode: 5d738...d53 Finner vel en løsning 😂 får lære meg sumo squat eller noe 😂
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har nylig gått til anskaffelse av en slik fra Veet. Da skal lenken også være der 😄 Anonymkode: d9f07...59a
Gjest Springfjær Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da skal lenken også være der 😄 Anonymkode: d9f07...59a Verdt pengene? 😛
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #9 Skrevet 10. juli 2018 Når jeg er i forhold og når jeg skal i bikini/badedrakt, da finpusser jeg der nede. Hvorfor ikke fjerne alt: har gjort det en gang og aldri mer! Har aldri opplevd noe lignede intens forderdelig smerte som når det begynte å vokse ut igjen! Kjentes ut som når man river en negl foe langt ned! På hvert hårstrå! Når de noen mm lange hårstråene ble bøyd oppover. Aldri mer! Hvorfor finpusse? Slik at det ikke henger ut når jeg skal være i bikini/badedrakt. Hvorfor når jeg har type... Er redd en mann ikke tåler en full busk 😅😬 og litt lettere for ham å komme til mellom leppene uten hår i veien. Med kort hår så er det der på de ytre leppene, men det klarer ikke komme i veien liksom. Hvordan? Jeg grovpusser kanskje. Tar en saks og holder/river litt i håret og klipper så langt ned jeg klarer. Hørene er vel kanskje da 1-2 cam lange alt etter fin stussa lengde. Anonymkode: 98a66...03c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #10 Skrevet 10. juli 2018 1 time siden, Springfjær skrev: Verdt pengene? 😛 Vanskelig å si etter kun et forsøk, men 200 kroner er ikke allverdens. Jeg har noe lignende fra Philips, men den er større, med ledning, og kostet det firdoble, så det er klart enklere med den nye. Minuset er jo at den bråker, den vibrerer som det meste med batterier. Hadde de funnet opp noe lydløst kunne jeg klart anbefalt den Anonymkode: d9f07...59a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #11 Skrevet 10. juli 2018 Jeg bruker barberhodet til epilatoren. Den har hette som gir ca 5mm eller så lange hår. Anonymkode: aad4b...4f7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #12 Skrevet 10. juli 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg er i forhold og når jeg skal i bikini/badedrakt, da finpusser jeg der nede. Hvorfor ikke fjerne alt: har gjort det en gang og aldri mer! Har aldri opplevd noe lignede intens forderdelig smerte som når det begynte å vokse ut igjen! Kjentes ut som når man river en negl foe langt ned! På hvert hårstrå! Når de noen mm lange hårstråene ble bøyd oppover. Aldri mer! Hvorfor finpusse? Slik at det ikke henger ut når jeg skal være i bikini/badedrakt. Hvorfor når jeg har type... Er redd en mann ikke tåler en full busk 😅😬 og litt lettere for ham å komme til mellom leppene uten hår i veien. Med kort hår så er det der på de ytre leppene, men det klarer ikke komme i veien liksom. Hvordan? Jeg grovpusser kanskje. Tar en saks og holder/river litt i håret og klipper så langt ned jeg klarer. Hørene er vel kanskje da 1-2 cam lange alt etter fin stussa lengde. Anonymkode: 98a66...03c Har du ikke hår mellom leppene? Har aldri klart å finne en helt god måte å bli kvitt det på, derfor blir det gjerne lengre enn det andre da det er vanskeligere å komme til. Anonymkode: d9f07...59a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #13 Skrevet 10. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke hår mellom leppene? Har aldri klart å finne en helt god måte å bli kvitt det på, derfor blir det gjerne lengre enn det andre da det er vanskeligere å komme til. Anonymkode: d9f07...59a Nei er ikke noe hår som vokser mellom de ytre kjønnsleppene. Altså da snakker jeg om område: klitoris, indre kjønnslepper, åpning av urinrør og vagina ingen hår der, bare hud, og er jo de delene som blir slikket ig er viktige håret er kun på det området som kan sees ute å «åpne opp». Og det går fint an å stusses. Med untak av det som finnes bak. Hår i rompa får han bare finne seg i er ikke for mhe av det uansett Anonymkode: 98a66...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå