AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Nå vil jeg bare skrive av meg litt gruff. I dag skulle jeg være barnevakt. Det ble ikke avtalt eksakt hvor lenge barnet skulle være hos meg, men det ble sagt "Et par timer". Nå er det 5 timer barnet kom til meg og jeg fikk akkurat en melding om at mor er hjemme om 2-3 timer. På grunn av varmen kan vi ikke leke ute, stranda utgår fordi jeg ikke har bil, vanningsforbud gjør at bading i spreder ikke er aktuelt. Tegning og puslespill sluttet å være morsomt for 3 timer siden, og nå satte jeg på en tegnefilm. Jeg forstår det er godt med litt venninnetid, men det hadde vært greit for meg å være forberedt på at mesteparten av dagen og kvelden ville gå bort også. Anonymkode: fb981...f50 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 så barnet skal være hos deg til kl 22? Hadde vært helt uaktuelt for meg hvis det ikke var avtalt på forhånd, og det hadde jeg sagt ifra om på SMS nå hvis jeg var deg. Anonymkode: e865b...164 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Hun har i hvert fall bæsjet på leggen når det gjelder å få barnevakt igjen, denne mora. Jeg hadde nok sendt en melding tilbake og sagt at hun må komme og hente barnet sitt da du ikke hadde sett for deg å sitte barnevakt hele ettermiddagen og kvelden. Anonymkode: d423b...247 5
emilie123 Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Sånt er dårlig gjort. En avtale er en avtale. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 Det blir ikke flere ganger nei. Hun og venninnene hadde tatt en spontantur til en by to timer unna, og hun "glemte" å si i fra til meg. (Hun glemte ikke å spørre men å si i fra) Anonymkode: fb981...f50 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir ikke flere ganger nei. Hun og venninnene hadde tatt en spontantur til en by to timer unna, og hun "glemte" å si i fra til meg. (Hun glemte ikke å spørre men å si i fra) Anonymkode: fb981...f50 Sånn kan man nesten ikke gjøre når man har barn og har plassert barnet hos noen andre i et kort tidsrom. Hun høres ut som en ansvarsløs og hensynsløs mor. Anonymkode: 57647...308 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #9 Skrevet 11. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir ikke flere ganger nei. Hun og venninnene hadde tatt en spontantur til en by to timer unna, og hun "glemte" å si i fra til meg. (Hun glemte ikke å spørre men å si i fra) Anonymkode: fb981...f50 Håper du sa i fra at det ikke er akseptabelt og at hun ikke trenger å tenke på å spørre om barnevakt en gang til. Anonymkode: d423b...247
exictence Skrevet 11. juli 2018 #10 Skrevet 11. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå vil jeg bare skrive av meg litt gruff. I dag skulle jeg være barnevakt. Det ble ikke avtalt eksakt hvor lenge barnet skulle være hos meg, men det ble sagt "Et par timer". Nå er det 5 timer barnet kom til meg og jeg fikk akkurat en melding om at mor er hjemme om 2-3 timer. På grunn av varmen kan vi ikke leke ute, stranda utgår fordi jeg ikke har bil, vanningsforbud gjør at bading i spreder ikke er aktuelt. Tegning og puslespill sluttet å være morsomt for 3 timer siden, og nå satte jeg på en tegnefilm. Jeg forstår det er godt med litt venninnetid, men det hadde vært greit for meg å være forberedt på at mesteparten av dagen og kvelden ville gå bort også. Anonymkode: fb981...f50 Enig med deg og de andre. Respektløst av mor. Det går jo ikke an å glemme barnet, for det var jo det hun gjorde hvis hun virkelig glemte å si fra. Men hvorfor er det å være ute utelukket? Dere kan da vel være i skyggen et sted. Vet ikke hvor gammel barnet er, men går el an å gå en tur selv om det er varmt? Ha på solhatt, eller glemte mor det også?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #11 Skrevet 11. juli 2018 Dette er jeg så vant til. Foreldre som bare skal bort 2 timer, så kan ikke barnet få være hos meg, og leke med mitt barn den tiden. Ja, selvfølgelig. Men de 2 timene, blir plutselig til 7 timer, og det er ikke greit. Var en annen gang, så skulle vi passe niesen vår, vi skulle flytte dagen etter, så hadde så mye å gjøre. Så det var ikke mange timene vi skulle passe barnet, de reiste 3 timer unna på fest, og hadde ingen planer om å hente barnet sitt før dagen etter. De kom ikke før sent dagen etter, vi hadde måtte levere barnet til besteforeldrene den morgningen vi skulle flytte. Og det er så utrolig respektløst. De fikk aldri barnepass igjen av oss, men det fikk aldri vi heller. Anonymkode: 9aeef...82f 1
Vilali Skrevet 11. juli 2018 #12 Skrevet 11. juli 2018 Sånne folk 😬 Så utrolig liten respekt for andres tid! Jeg hadde sagt, etter 4- 5 timer at jeg hadde en avtale på kvelden, så hvis hun ikke kom måtte jeg levere jeg barnet til besteforeldre, søsken etc. Håper du sa i fra til henne da hun endelig kom hjem igjen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå