AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Ikke bokstavligtalt men har en venn jeg var hos, overnattet uten samtykke fra hennes foreldre siden de er imot dette her. De er veldig strenge på alt og er I Jehovas Vitne. Jeg koste meg litt med dildoen kvelden før vi la oss og neste dag så glemte jeg å legge den bort. Så den ligger nå på badet hos dem folka og venninna mi er hos en I slekta nå va 2t herfra så kan ikke spørre henne om å hente den. Og jeg kan jo ikke ringe på hos dem heller for det er ikke snakk om de slipper meg inn Hva gjør jeg?! Altså den kan jo ikke ligge der. Ikke er den vaska heller Anonymkode: b3519...a4a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 At det ikke går an å være mer kreativ og finne på noe som man faktisk kan tro på til historiene bare blir villere og villere. Sukk. Anonymkode: dce64...702 1
Stiigen Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Haha...omg dette er så lite sannsynlig at det er nesten skummelt. Tok med dildoen på overnattingsbesøk hos venninne liksom. Hu må være syyykt dårlig selskap da. Forresten når jeg først er her så er jeg i en lignende situasjon.... Tok med med anal-fleshlighten min i bibelgruppen på søndag (tenkte å kose meg litt når de andre sang salmer)...også endte jeg selvsagt med å glemme dem oppå bibelen til soknepresten, hva gjør jeg !!!! 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Si til venninna at du mistet en øredobb av stor verdi og siden den ikke var din er du nødt til å hente den personlig. Anonymkode: c22a6...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 3 minutter siden, Stiigen skrev: Haha...omg dette er så lite sannsynlig at det er nesten skummelt. Tok med dildoen på overnattingsbesøk hos venninne liksom. Hu må være syyykt dårlig selskap da. Forresten når jeg først er her så er jeg i en lignende situasjon.... Tok med med anal-fleshlighten min i bibelgruppen på søndag (tenkte å kose meg litt når de andre sang salmer)...også endte jeg selvsagt med å glemme dem oppå bibelen til soknepresten, hva gjør jeg !!!! Prøver å se for meg hvordan det ser ut med en fleshlight man skal dytte rumpa inn i. Anonymkode: dce64...702 2
Stiigen Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøver å se for meg hvordan det ser ut med en fleshlight man skal dytte rumpa inn i. Anonymkode: dce64...702 hahahahaha , omg….årets kommentar...det er selvsagt en fleshlight som er formet som en anus, også putter man kuken inni der liksom
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, Stiigen skrev: hahahahaha , omg….årets kommentar...det er selvsagt en fleshlight som er formet som en anus, også putter man kuken inni der liksom (Kan jeg unnskylde meg med at jeg ikke har noen erfaring med fleshlights?) Det blir som den gangen jeg jobbet på trafikkstasjonene og registrerte kjennemerker til kjøretøy og tilhengere osv osv. Så kommer det en som skal registrere en båthenger og jeg så for meg en båt på vannet med henger etter seg... ble like flaut det, for jeg måtte jo forklare mannen hvorfor jeg flira - han ble fornærmet før jeg forklarte og han skjønte at jeg flira av meg selv... Anonymkode: dce64...702
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå