AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Del Skrevet 10. juli 2018 Hei.. Litt Oslo-internt spørsmål, men kult om noen kan svare. Jeg bor slik at Ringnes park er min nærmeste SATS, og denne er ekstremt full. Har også vært på Storo som har noe av det samme. Har derfor dratt litt ut på SATS Fornebu, som er litt mindre og roligere som har passet greit med jobb. Det er jo veldig mange rundt i Oslo, men kjenner jeg ikke orker å gå og teste alle, så om noen har noen tips til mindre / roligere sentre så tar jeg i mot det! Anonymkode: 4c646...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Del Skrevet 10. juli 2018 Det vil jeg ikke si fordi da blir det overbefolket her også! 😉 Neida.... har du prøvd på Skøyen? Tidspunktet du går har selvsagt mye å si. Anonymkode: cf55a...408 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shmohawk Skrevet 10. juli 2018 #3 Del Skrevet 10. juli 2018 Kampen. Sjelden overfylt, mest trafikk fra 16-19 i hverdagene, men ellers rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Del Skrevet 10. juli 2018 Spektrum Anonymkode: 13a0f...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Del Skrevet 10. juli 2018 Hvis Ringnes Park er din nærmeste, ville jeg vurdert å bytte over til myrens. Jeg synes i hvert fall det er viktig med et senter i nærheten. Ellers liker jeg Sats Nydalen, men har bare trent der på hverdager dagtid. Er imidlertid ganske romslig og har dagslys. Anonymkode: db446...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 10. juli 2018 #6 Del Skrevet 10. juli 2018 Ringnes Park er jo et lite mareritt. Jeg syns Sats Sagene er ganske rolig nå om sommeren, men utenom ferie så er det sånn passe folksomt der også i "rush-tiden" (18-20). Ikke like gale som Ringnes Park da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #7 Del Skrevet 11. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Spektrum Anonymkode: 13a0f...e36 Har du erfaring med å trene her i "rushtida" ? Anonymkode: 4c646...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #8 Del Skrevet 11. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis Ringnes Park er din nærmeste, ville jeg vurdert å bytte over til myrens. Jeg synes i hvert fall det er viktig med et senter i nærheten. Ellers liker jeg Sats Nydalen, men har bare trent der på hverdager dagtid. Er imidlertid ganske romslig og har dagslys. Anonymkode: db446...931 Er det lite folk på Myrens? Og er det stor styrkeavdeling? Har vært der for å spille squash, synes det har virka ganske crowded der da, men det kan jo ha vært pga annen aktivitet enn styrke. Anonymkode: 4c646...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #9 Del Skrevet 11. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vil jeg ikke si fordi da blir det overbefolket her også! 😉 Neida.... har du prøvd på Skøyen? Tidspunktet du går har selvsagt mye å si. Anonymkode: cf55a...408 Ikke prøvd Skøyen, den er forsåvidt veldig aktuell siden den er mellom jobb og hjemme. Har du trent der i rushen (16-19) ? Anonymkode: 4c646...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 11. juli 2018 #10 Del Skrevet 11. juli 2018 Alle steder er mer eller mindre fulle 16-19. Hva forventet du egentlig? Du får trene før 1530 eller etter 2030 for å slippe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #11 Del Skrevet 11. juli 2018 Akkurat nå, FrodeF skrev: Alle steder er mer eller mindre fulle 16-19. Hva forventet du egentlig? Du får trene før 1530 eller etter 2030 for å slippe det Alle senterne er ikke det. Jeg ga selv et eksempel i headingen. Hvis du har 0 å komme med, så trenger du sikkert ikke kommentere her. Anonymkode: 4c646...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #12 Del Skrevet 11. juli 2018 Syntes ikke Colosseum er så ille, men jeg trener sjeldent i rushtiden uansett... Anonymkode: 14ac5...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #13 Del Skrevet 11. juli 2018 Jeg har ikke lyst til å røpe det Jeg er nemlig livredd for at alle skal valfarte opp dit og ødelegge for meg Meeeeeen, jeg bor/jobber slik til at jeg kan velge Ringnes, Storo, Nydalen, Schous og Carl Berner. Nydalen og Carl Berner er absolutt best synes jeg, men det er fullt der også mellom 16-19. Det kommer du ikke unna på noen sentrene. Jeg trener etter kl 18.30 på hverdager, og i helgene. Da er det mindre folk. Men Ringnes er jo helt jævlig uansett tid synes jeg, jeg trener aldri der lengre. Og jeg har bare hørt fra andre at Schous er like fullt. Det ligger forøvrig en i sentrum tror jeg rett ved regjeringskvartalet, som jeg ikke kan se for meg at er smekkfull. Løsningen etter jobbtid er å trene på saltimer om en ikke er villig til å trene ellers. Anonymkode: 2c00b...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 11. juli 2018 #14 Del Skrevet 11. juli 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke lyst til å røpe det Jeg er nemlig livredd for at alle skal valfarte opp dit og ødelegge for meg Meeeeeen, jeg bor/jobber slik til at jeg kan velge Ringnes, Storo, Nydalen, Schous og Carl Berner. Nydalen og Carl Berner er absolutt best synes jeg, men det er fullt der også mellom 16-19. Det kommer du ikke unna på noen sentrene. Jeg trener etter kl 18.30 på hverdager, og i helgene. Da er det mindre folk. Men Ringnes er jo helt jævlig uansett tid synes jeg, jeg trener aldri der lengre. Og jeg har bare hørt fra andre at Schous er like fullt. Det ligger forøvrig en i sentrum tror jeg rett ved regjeringskvartalet, som jeg ikke kan se for meg at er smekkfull. Løsningen etter jobbtid er å trene på saltimer om en ikke er villig til å trene ellers. Anonymkode: 2c00b...024 Det er Sats Akersgata. Jeg trente der en del i vinter. Det er kanskje ikke smekkfullt, men det er ganske mange folk der fra 16-17 til 19-20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #15 Del Skrevet 11. juli 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Har du erfaring med å trene her i "rushtida" ? Anonymkode: 4c646...e4e Det er selvfølgelig mest folk der fra 16-18, men ikke i nærheten av så mye som på andre senter. Skjønner ikke hvorfor, det ligger jo sentralt til. Jeg pleier å trene fra 18 og utover, da er det god plass Anonymkode: 13a0f...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #16 Del Skrevet 11. juli 2018 Elixia på Ryen. Det er kanskje litt omstendelig for deg å komme deg dit om du bor ved Ringnes park, men det er god plass og fin styrkeavdeling. Har aldri opplevd å måtte stå i kø der for å bruke apparater f.eks. Anonymkode: c5555...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #17 Del Skrevet 11. juli 2018 Linderud og Kalbakken er perfekt Anonymkode: 73476...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå