Gjest ingerlise_* Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 For tiden har jeg ganske uren hud. Er flink med å rense den og sånn, men har noe hormonelle greier ute og går. Så derfor en del kviser. Jeg har FET hud, men den blir tørr innimellom også. Så jeg må vel ha en mattende foundation? Samtidig liker jeg at den gir glør også (finnes det med mattende og glødende foundation?) Har noen her et bra tips om hvilken foundation jeg skal velge? Jeg er helt grønn på sånt... :-? Egentlig liker jeg ikke følelsen av å ha foundation på huden, men det MÅ brukes nå. Lurte også på noe annet, kan man bruke foundation om dagen eller ser det oversminket ut?
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 Kanskje du burde prøve mineralfoundation? Det er foundation i pudderform som du børster på med en stor kost. Den er laget av mineraler fra jorda, og er ikke tilsatt ekle stoffer, og er derfor safe for uren hud eller annen problemhud. Noen merker å prøve er for eksempel Bare Escentuals, GloMinerals eller Jane Iredale. Fås hos hudpleiere!
Gjest ingerlise_* Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 Kanskje du burde prøve mineralfoundation? Det er foundation i pudderform som du børster på med en stor kost. Den er laget av mineraler fra jorda, og er ikke tilsatt ekle stoffer, og er derfor safe for uren hud eller annen problemhud. Noen merker å prøve er for eksempel Bare Escentuals, GloMinerals eller Jane Iredale. Fås hos hudpleiere! ja det kan jeg jo. dekker den godt da? takk for svar :)
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #4 Skrevet 6. mars 2005 Den dekker så godt du vil den skal dekke; begynn med et tynt lag, og børst på mer der det trengs. Finishen blir veldig fin, synes jeg, og den sitter knallgodt. Hvis du vil ha "normal" foundation, kan jeg anbefale Superfit fra Clinique; den takler fet hud godt, og sitter til du fjerner den. Finishen er relativt matt.
Gjest ingerlise_* Skrevet 6. mars 2005 #5 Skrevet 6. mars 2005 Den dekker så godt du vil den skal dekke; begynn med et tynt lag, og børst på mer der det trengs. Finishen blir veldig fin, synes jeg, og den sitter knallgodt. Hvis du vil ha "normal" foundation, kan jeg anbefale Superfit fra Clinique; den takler fet hud godt, og sitter til du fjerner den. Finishen er relativt matt. da skal jeg titte på dem begge. takk
Letti Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Kanskje du burde prøve mineralfoundation? Det er foundation i pudderform som du børster på med en stor kost. Den er laget av mineraler fra jorda, og er ikke tilsatt ekle stoffer, og er derfor safe for uren hud eller annen problemhud. Noen merker å prøve er for eksempel Bare Escentuals, GloMinerals eller Jane Iredale. Fås hos hudpleiere! Henger meg på her! MF i pudderform er megabra. Pulveret smelter på huden. Og du får en flott hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå