AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Etter å ha vært i Trondheim en stund har jeg gjort meg noen observasjoner. De jeg har møtt virker som veldig enkle mennesker med harry interesser. Typ festing, partytur til Magaluf, andre billige charterturer, bytting av kjærester hele tiden, mange unge alenemødre på NAV. Opptatt av status og penger, men uten evne til å ta seg en utdannelse for å tjene dem. Få har eller tar høyere utdannelse men mange tar opp forbrukslån og får betalingsanmerkninger. De skiller seg skarpt fra de fleste jeg kjenner i Oslo. Anonymkode: aa855...771 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Du tiltrekker deg hva du utstråler selv. Det er mange høyt utdannede og sofistikerte mennesker i Trondheim, men de vi tydeligvis ikke være i din nærhet Anonymkode: ff7a7...095 9
Trollhøne Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Er trøndere for mye for en fisefin ei fra oslo😂 trøndere er da som andre mennesker? Og folk fra oslo har ingenting de skulle sagt for hvem er det som reiser på harryturer over til svinesund støtt og stadig🙄 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Da henger du rett og slett i feil miljø. Anonymkode: b1d8e...36a 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Salka Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Blir itj fæst uten skinnvæst og blir itj fart uten bart vettu! Og du blir heller itj fin uten mokkasin! 1
T-Rex Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker said: Etter å ha vært i Trondheim en stund har jeg gjort meg noen observasjoner. De jeg har møtt virker som veldig enkle mennesker med harry interesser. Typ festing, partytur til Magaluf, andre billige charterturer, bytting av kjærester hele tiden, mange unge alenemødre på NAV. Opptatt av status og penger, men uten evne til å ta seg en utdannelse for å tjene dem. Få har eller tar høyere utdannelse men mange tar opp forbrukslån og får betalingsanmerkninger. De skiller seg skarpt fra de fleste jeg kjenner i Oslo. Anonymkode: aa855...771 På Øvre Singsaker? Byåsen? Du finner "harry" folk i så godt som alle byer over hele verden. Også i Trondheim. Endret 10. juli 2018 av T-Rex 1
Gent82 Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 Hvorfor er Osloensere så metroseksuelle? Alle vil ha kuk
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #9 Skrevet 10. juli 2018 30 minutter siden, Salka skrev: Blir itj fæst uten skinnvæst og blir itj fart uten bart vettu! Og du blir heller itj fin uten mokkasin! Å de bli isj nå mus uten snus😁😂 Anonymkode: 60b73...6a3
T-Rex Skrevet 10. juli 2018 #10 Skrevet 10. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Å de bli isj nå mus uten snus😁😂 Anonymkode: 60b73...6a3 Næ, no vil æ ha pørs.
Husholdning1 Skrevet 10. juli 2018 #12 Skrevet 10. juli 2018 Dette hørtes nå ut som en viss andel av norges befolkning uansett hvilket fylke de kommer fra ... 1
Salka Skrevet 10. juli 2018 #13 Skrevet 10. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å de bli isj nå mus uten snus😁😂 Anonymkode: 60b73...6a3 Og du e itj barsk uten karsk! 😂
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #14 Skrevet 11. juli 2018 På 10.7.2018 den 14.23, AnonymBruker skrev: Etter å ha vært i Trondheim en stund har jeg gjort meg noen observasjoner. De jeg har møtt virker som veldig enkle mennesker med harry interesser. Typ festing, partytur til Magaluf, andre billige charterturer, bytting av kjærester hele tiden, mange unge alenemødre på NAV. Opptatt av status og penger, men uten evne til å ta seg en utdannelse for å tjene dem. Få har eller tar høyere utdannelse men mange tar opp forbrukslån og får betalingsanmerkninger. De skiller seg skarpt fra de fleste jeg kjenner i Oslo. Anonymkode: aa855...771 Jeg vet! jeg vet!!! jeg jeg vet vet vet vet!! pick me!! Pick me!! M-O-I (ut-tales moa, det er fransk) som et lite bevis på min kompetanse 🙂 og fordi jeg ofrer meg for trådstarter, slik at trådstarter kan se opp på himmelen og tenke på den SYKE nøtten hun løste av astronomiske dimensjoner. Hun bare VET, at når løsningen på dette svaret kommer, så blir det omsider... det vi alle har lengtet etter... nemlig... *gisp* fred på jord... *tørke svette vekk...* selveste freden blir innført når denne nydelige kvinnen fra Oslo får sitt svar ikke sant, trådstarter? Dette er det ene og store spørsmålet som holder trådstarter tilbake men svaret er altså: for at du skal ha noe å dømme. Ta-da! voila! nå er det TS sin tur. Nå må du skape fred i verden, TS!! Hurry hurry!! Du har ingen tid å miste! Sleng PC ut av vinduet for EFFEKTENS SKYLD og for å skape litt drama Chop Chop dette går så bra, så! Flink jente ❤️ Anonymkode: b11c8...ee2
OPIgirl Skrevet 12. juli 2018 #15 Skrevet 12. juli 2018 På 10.7.2018 den 17.51, Salka skrev: Og du e itj barsk uten karsk! 😂 Såååå morsomt. Not.
Salka Skrevet 12. juli 2018 #16 Skrevet 12. juli 2018 58 minutter siden, OPIgirl skrev: Såååå morsomt. Not. Sinnataggen. Er det overgangsalderen kanskje?
Gjest Stella Rose Skrevet 12. juli 2018 #17 Skrevet 12. juli 2018 2 minutter siden, Salka skrev: Sinnataggen. Er det overgangsalderen kanskje? Du støtet kanskje en trønder der
Gent82 Skrevet 12. juli 2018 #18 Skrevet 12. juli 2018 1 minutt siden, Stella Rose skrev: Du støtet kanskje en trønder der Eller bare irriterte en som har hørt den slitte regla på forum tusen ganger før
Jalp Skrevet 12. juli 2018 #19 Skrevet 12. juli 2018 Tja...man trenger egentlig ikke svare på vegne av Trondheim fordi realitetene taler for seg selv. På 16 plass som Europas mest innovative by. London er på 15 plass og Oslo kommer vel nede på noen og femtiende plass. Det sier vel sitt. Når det gjelder dette med å være innovativ, handler det om forskning, kunnskap, kompetanse og da er det vel ikke så rart at Norges største universitet har hovedsete her. Jeg kunne ha nevnt en rekke andre områder vi er klart best på men avstår. Men det er morsomt når noen fra Oslo mener trøndere er harry og så viser man til Trondheim. Man vet ikke at Trøndelag er mye mer med et areal på størrelse med Danmark. Men sånn er det når det meste nord for Sinsenkrysset er ukjent.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #20 Skrevet 12. juli 2018 Jeg synes det er harry å generalisere og tillegge andre egenskaper basert på egne fordommer. Man ser det man vil se. Så du er med andre ord skikkelig blodharry. Mvh Trønder uten forbrukslån og med ph.d. Anonymkode: c4f8b...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå