Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært i Trondheim en stund har jeg gjort meg noen observasjoner. De jeg har møtt virker som veldig enkle mennesker med harry interesser. Typ festing, partytur til Magaluf, andre billige charterturer, bytting av kjærester hele tiden, mange unge alenemødre på NAV.  Opptatt av status og penger, men uten evne til å ta seg en utdannelse for å tjene dem. Få har eller tar høyere utdannelse men mange tar opp forbrukslån og får betalingsanmerkninger.

De skiller seg skarpt fra de fleste jeg kjenner i Oslo. 

Anonymkode: aa855...771

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tiltrekker deg hva du utstråler selv. Det er mange høyt utdannede og sofistikerte mennesker i Trondheim, men de vi tydeligvis ikke være i din nærhet :)

Anonymkode: ff7a7...095

• Liker 9
Skrevet

Er trøndere for mye for en fisefin ei fra oslo😂 

trøndere er da som andre mennesker? Og folk fra oslo har ingenting de skulle sagt for hvem er det som reiser på harryturer over til svinesund støtt og stadig🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da henger du rett og slett i feil miljø.

Anonymkode: b1d8e...36a

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Blir itj fæst uten skinnvæst og blir itj fart uten bart vettu! Og du blir heller itj fin uten mokkasin! :fnise: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Etter å ha vært i Trondheim en stund har jeg gjort meg noen observasjoner. De jeg har møtt virker som veldig enkle mennesker med harry interesser. Typ festing, partytur til Magaluf, andre billige charterturer, bytting av kjærester hele tiden, mange unge alenemødre på NAV.  Opptatt av status og penger, men uten evne til å ta seg en utdannelse for å tjene dem. Få har eller tar høyere utdannelse men mange tar opp forbrukslån og får betalingsanmerkninger.

På Øvre Singsaker? Byåsen?

Du finner "harry" folk i så godt som alle byer over hele verden. Også i Trondheim.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor er Osloensere så metroseksuelle? Alle vil ha kuk

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Salka skrev:

Blir itj fæst uten skinnvæst og blir itj fart uten bart vettu! Og du blir heller itj fin uten mokkasin! :fnise: 

Å de bli isj nå mus uten snus😁😂

Anonymkode: 60b73...6a3

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Næ, no vil æ ha pørs.

AnonymBruker
Skrevet

ka farsken ?

Anonymkode: 8308c...54b

Skrevet

Dette hørtes nå ut som en viss andel av norges befolkning uansett hvilket fylke de kommer fra ...

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du e itj barsk uten karsk! 😂

AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2018 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Jeg vet!

jeg vet!!!

jeg jeg vet vet vet vet!!

pick me!! Pick me!!

M-O-I (ut-tales moa, det er fransk)

som et lite bevis på min kompetanse 🙂

og fordi jeg ofrer meg for trådstarter, slik at trådstarter kan se opp på himmelen og tenke på den SYKE nøtten hun løste

av astronomiske dimensjoner. Hun bare VET, at når løsningen på dette svaret kommer, så blir det omsider...

det vi alle har lengtet etter...

nemlig... *gisp*

fred på jord...

*tørke svette vekk...*

selveste freden blir innført når denne nydelige kvinnen fra Oslo får sitt svar

ikke sant, trådstarter? Dette er det ene og store spørsmålet som holder trådstarter tilbake

men svaret er altså:

for at du skal ha noe å dømme. 

Ta-da!

voila!

nå er det TS sin tur. 

Nå må du skape fred i verden, TS!! 

Hurry hurry!! 

Du har ingen tid å miste! Sleng PC ut av vinduet for EFFEKTENS SKYLD og for å skape litt drama

Chop Chop

dette går så bra, så! 

Flink jente ❤️

Anonymkode: b11c8...ee2

Skrevet
På 10.7.2018 den 17.51, Salka skrev:

Og du e itj barsk uten karsk! 😂

Såååå morsomt. Not. 

Skrevet
58 minutter siden, OPIgirl skrev:

Såååå morsomt. Not. 

Sinnataggen. Er det overgangsalderen kanskje? :troest:

Gjest Stella Rose
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Sinnataggen. Er det overgangsalderen kanskje? :troest:

Du støtet kanskje en trønder der :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Du støtet kanskje en trønder der :fnise:

Eller bare irriterte en som har hørt den slitte regla på forum tusen ganger før

Skrevet

Tja...man trenger egentlig ikke svare på vegne av Trondheim fordi realitetene taler for seg selv.

På 16 plass som Europas mest innovative by. London er på 15 plass og Oslo kommer vel nede på noen og femtiende plass. Det sier vel sitt.

Når det gjelder dette med å være innovativ, handler det om forskning, kunnskap, kompetanse og da er det vel ikke så rart at Norges største universitet har hovedsete her.

Jeg kunne ha nevnt en rekke andre områder vi er klart best på men avstår. Men det er morsomt når noen fra Oslo mener trøndere er harry og så viser man til Trondheim. Man vet ikke at Trøndelag er mye mer med et areal på størrelse med Danmark. Men sånn er det når det meste nord for Sinsenkrysset er ukjent.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er harry å generalisere og tillegge andre egenskaper basert på egne fordommer. Man ser det man vil se. Så du er med andre ord skikkelig blodharry.

Mvh

Trønder uten forbrukslån og med ph.d.

Anonymkode: c4f8b...ab3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...