AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Hei! Jeg har vært kvalm og uvel i flere dager nå, uten noen årsak. Skal ta en test, men er redd det er for tidlig? Er det slik at når HCG er så høy at den gir symptomer, vil det slå ut på test? Kan jeg stole på en test om jeg tar den i dag? Har svært ustabil syklus, så aner ikke når mensen kommer/skulle kommet eller når jeg evt hadde/har eggløsning. Anonymkode: 499d5...1f2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Ta en test å se? Eventuelt gå til lege? Anonymkode: 09ec9...361
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Det er vanlig at man kjenner mange symptomer som man kan tolke som graviditet, som kanskje er noe annet Jeg får selv gjerne mange symptomer som kvalme og hodepine ved eggløsning. Kan jo hende det er dette som er tilfelle for deg også. Hvis du ikke vet når eggløsning er og det er en god stund siden siste mens kan det jo være du er gravid. Uteblitt mens er jo gjerne et godt tegn på graviditet. En graviditetstest gir positivt utslag når HCG er høyt nok. For noen er dette flere dager før forventet mens, mens andre får dette senere. Ville vel bare tatt en test for å slippe usikkerhet. Anbefaler uansett at du forsøker å kartlegge syklusen din så du får litt oversikt, feks ved temping Anonymkode: c599f...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå