Trampolineline Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Hei dere eksperter og tempere! Jeg har jevnt over temp på +/- 36.20 før el, og +/- 36.60 ettet el. Jeg temper på morgenen før jeg står opp, vaginalt (kl 6-ish). Idag våknet jeg 5 og måtte på do så tok tempen da. Den var da 35.95, altså en kjempedipp i temperatur. Jeg la meg til å sove, våknet 7.30 og tempet igjen, da var temperaturen 36.58 (relativt vanlig i dpo-tider for meg). Hvilken temperatur logger dere i dette tilfellet? Noen som er kjent med en slik kraftig dupp i temperatur?
frk.Sanna Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 (endret) 11 minutter siden, Trampolineline skrev: Hei dere eksperter og tempere! Jeg har jevnt over temp på +/- 36.20 før el, og +/- 36.60 ettet el. Jeg temper på morgenen før jeg står opp, vaginalt (kl 6-ish). Idag våknet jeg 5 og måtte på do så tok tempen da. Den var da 35.95, altså en kjempedipp i temperatur. Jeg la meg til å sove, våknet 7.30 og tempet igjen, da var temperaturen 36.58 (relativt vanlig i dpo-tider for meg). Hvilken temperatur logger dere i dette tilfellet? Noen som er kjent med en slik kraftig dupp i temperatur? Jeg hadde ført på tempen som var nærmest det vanlige tempetidspunktet. Jeg har også mye lavere temp et par timer før det vanlige tempetidspunktet, så jeg hadde ikke brydd meg om en tidlig temp☺️ Ellers hadde jeg tydelig (feste) tempedipp 7 dpo da jeg ble gravid i 2016. Sist som var en SA hadde jeg ikke (feste) tempedipp. Endret 10. juli 2018 av frk.Sanna
Trampolineline Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2018 16 minutter siden, frk.Sanna skrev: Jeg hadde ført på tempen som var nærmest det vanlige tempetidspunktet. Jeg har også mye lavere temp et par timer før det vanlige tempetidspunktet, så jeg hadde ikke brydd meg om en tidlig temp☺️ Ellers hadde jeg tydelig (feste) tempedipp 7 dpo da jeg ble gravid i 2016. Sist som var en SA hadde jeg ikke (feste) tempedipp. Okei. Syns bare det var litt rart, jeg har også tempet innenfor +/- 1 time tidligere, mellom 5 og 7, men aldri opplevd så stor variasjon på temperaturen. Derfor jeg ikke forstår helt hvordan den kan være så lav plutselig. Men kanskje det betyr noe mer enn jeg kan håpe på 😇 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå