AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Har tatt EL tester en god stund nå. Tro jeg hadde positiv test i går da teststrek var sterkere enn kontrollstrek. I dag er teststrek nesten like sterk som kontroll. Burde den ikke være mye svakere i dag hvis EL var i går? Anonymkode: 1b29c...757
Gjest BethD Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 (endret) Noen har lh topp som varer lenge. Jeg kan ha positive tester i 3 dager. Positiv el test betyr ikke eggløsning. Det betyr at eggløsning er nær. El skjer når testen er negativ etter positiv Endret 10. juli 2018 av BethD
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 1 minutt siden, BethD skrev: Noen har lh topp som varer lenge. Jeg kan ha positive tester i 3 dager. Positiv el test betyr ikke eggløsning. Det betyr at eggløsning er nær. El skjer når testen er negativ etter positiv Aha, tusen takk for oppklarende svar Ikke så lett med disse testene altså Anonymkode: 1b29c...757
Gjest BethD Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha, tusen takk for oppklarende svar Ikke så lett med disse testene altså Anonymkode: 1b29c...757 Nei det er helt sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå