Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 Lurer på om det er noe feil med vaskemaskinen vår. Glasset på døra forblir iskaldt selv ved 60 grader :o . Har aldri sjekket døra på denne maskinen før, men på min tidligere maskin så ble døra kjempevarm. Er det mulig at det _ikke_ er en feil, men at glasset er veldig isolert? Klærne blir rene...men det kan vel skyldes effektivt vaskepulver også. Blir døra på deres vaskemaskin varm? Det er forresten en 5-6 år gammel whirlpool. Hadde tenkt å skrive en mail til dem, men hjemmesiden til whirlpool ser ut til å alltid være nede :-?
Tosca Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 Glasset blir varmt på min vaskemaskin. Jeg hadde nok også reagert hvis ikke. Hva med å ta kontakt med butikken der den er kjøpt eller serviceverkstedet som har servicen på maskinen.
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 Oh nei...! Lurer på hvor lenge det har vært slik.. Tovet noen votter i den for noen måneder tilbake, så den burde jo vært i orden da.. Hm. Spesielt morsomt siden man bor i 5. etasje uten heis
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #4 Skrevet 6. mars 2005 Kan du ikke stoppe maskinen og tømme den for vann, uten noe mer skylling. Da kan du sjekke om det vannet som er igjen er varmt...
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #5 Skrevet 7. mars 2005 Hvis du har en sånn temperaturmåler som har sånn snor som skal henge ut av vinduet for å vise utetempen, kan du putte den snora inn i maskinen, lukke igjen og mål tempen der inne. Det gjorde en sånn fixemann hos meg engang....... Mitt glass blir forøvrig også varmt.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #6 Skrevet 7. mars 2005 Hvis du har en sånn temperaturmåler som har sånn snor som skal henge ut av vinduet for å vise utetempen, kan du putte den snora inn i maskinen, lukke igjen og mål tempen der inne. Det gjorde en sånn fixemann hos meg engang....... Mitt glass blir forøvrig også varmt. Det var lurt, kanskje man skal prøve på det
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 Yey! Prøvde med temperatur-måler, og det blir varmt Men...typen min fiklet litt med temperatur-bryteren, så kanskje den VAR ødelagt... Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå