AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Noen som kan anbefale en god gynekolog i Oslo/Akershus? Privat for rask timebestilling. Skal i gang med prøving og ønsker i den forbindelse å sjekke at alt er på stell nedentil. På tide med celleprøve også, så passer bra Anonymkode: e8be5...600
kaleidoskop Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Jeg har testet et par private og var veldig fornøyd med begge jeg gikk til. Så helt ærlig tror jeg uansett hva du velger privar så er de flinke. Det koster såpass mye at de må bare yte service så man kommer tilbake
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 1 time siden, kaleidoskop skrev: Jeg har testet et par private og var veldig fornøyd med begge jeg gikk til. Så helt ærlig tror jeg uansett hva du velger privar så er de flinke. Det koster såpass mye at de må bare yte service så man kommer tilbake Kan være en fordel å si hvor du gikk iom trådstarter lurer på hvem man anbefaler.. Anonymkode: 0a3cc...b34
kaleidoskop Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 53 minutter siden, AnonymBruker said: Kan være en fordel å si hvor du gikk iom trådstarter lurer på hvem man anbefaler.. Anonymkode: 0a3cc...b34 Jeg vil ikke assosieres med hvilket området av Oslo jeg bor i. Men jeg kunne så klart ha latt være å svare... Mente uansett det jeg sa at jeg tror man blir godt tatt vare på i alle private praksiser.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Takker for var uansett Kan vel satse på at de private aktørene generelt er bra og trygge som kaleidoskop skriver TS Anonymkode: e8be5...600 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Jeg synes Erik Qvigstad hos Oslogynekologene er dyktig. Har privat kveldspraksis. Anonymkode: 80e3f...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå