AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Har aldri hatt problemer med NAV før, og har nesten utelukkende god erfaring med de. Men det siste året har kontaktpersonen tråkket i salaten tre ganger. Det har vært snakk om støtte til forskjellige ting, der man får "Ja, det er ingen problem! Det ordner vi, slapp av" - for så å få avslag på brev. Det koker rett og slett ned til at kontaktpersonen / rådgiver lover ting som de tydeligvis ikke har kjennskap til, legalt sett. Anonymkode: 4c57e...631
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Søk om å få bytte saksbehandler. Og send inn serviceklage. Anonymkode: 87de6...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå