Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ENDELIG vil samboer starte prøvingen. Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er! Vi har vært sammen i 7 år, og jeg har vært klar for å få barn i i hvert fall 5 av dem. Jeg har et barn fra før, som jeg fikk veldig ung, han har ingen.

Årsakene til at han har ønsket å vente så lenge er fullt forståelige årsaker, og har ikke noe med oss som par å gjøre, men som for han har vært viktige å utbedre først. Jeg har ikke sett på det på samme måte, da jeg har ment at det ikke ville vært et problem, slik han ser det. Men jeg ville at dette barnet skulle være like ønsket av oss begge, så jeg har ventet mer eller mindre tålmodig. Vi har brukt kondom, og hver gang vi har hatt sex og han har funnet frem kondomene, har jeg kjent på en skuffelse. Men nå er det slutt på det😊

Mitt første barn fikk jeg som nevnt veldig ung. Det var ikke planlagt, og det ble slutt med barnefar veldig tidlig, så jeg var alene under graviditeten og frem til jeg traff min nåværende samboer. 

Å kunne få oppleve å få et barn sammen med en som ønsker det like mye som meg. Å være to om alt. To til å glede seg, to til å bli skuffet om spiren ikke sitter med en gang. Det føles liksom så stort! Og er så veldig etterlengtet.

Jeg måtte bare få det ut🙈 endelig er det min tur.

Ved forrige graviditet satt det jo på første "forsøk" i og med jeg ble gravid etter å ha glemt p-pillen. Jeg regner med det ikke blir like enkelt denne gang, sånn er det jo ofte når man virkelig ønsker noe.

Men det er greit, nå er det i hvert fall en mulighet for at det kan bli noe. Tanken på at om noen uker eller måneder kan det være jeg som sitter her med voksende mage er så fin. Akkurat nå er livet virkelig fantastisk 😊😊😊

Anonymkode: e4674...3ac

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig at dere skal i gang med prøving:biggrin: Alltid hyggeligere når man er to om å dele gleder og eventuelle sorger :rodmer:Lykke til og håper det klaffer!

Anonymkode: 38f56...025

Skrevet

Det er morsomt. Glad på dine vegne.💃🤩

Skrevet

Lykke til 😄
Krysser fingrene

Skrevet

Så hyggelig😀håper dere får det mye morro med prøvingen😉samtidig som jeg håper dere ikke må prøve så lenge🤣

Skrevet

Masse lykke til! Det er en spennende tid. Kos dere med prøvingen, og håper det klaffer raskt! :)

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet (endret)

Skål for nok en stakkar som har bukket under for press og kapitulert. Måtte dere gjøre en god jobb med ungene i det minste.

Endret av HerrBæsjerumpehull
Skrevet
17 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Skål for nok en stakkar som har bukket under for press og kapitulert. Måtte dere gjøre en god jobb med ungene i det minste.

Unnskyld avsporing, men.. 

Kalles du rævhull blant venner? 

Herr er jo ganske formelt. 

Til TS: Ha det gøy! Håpe alt går bra. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Zoey skrev:

Unnskyld avsporing, men.. 

Kalles du rævhull blant venner? 

Herr er jo ganske formelt. 

Til TS: Ha det gøy! Håpe alt går bra. :)

Det er navnet på en karakter i «Rick and Morty» som h*n har oversatt til norsk. Men må jo innrømme at navnet passer til denne personen da... 

Til TS: Håper det klaffer med prøvingen, og at du får et sunt og velfungerende barn.

Anonymkode: 3eddf...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...