AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Pus er en kranglefant. Klippekort hos dyrlege og sett det meste. Er kastrert osv. Men i det natt og to uker siden kom han inn med noe nytt. Er ikke bitt hull eller ikke klo. Heller en runding. 0.5 cm ca Nesten så at jeg ville ha kaldt det et skrubbsår. Mye pels var borte første gang. Men ikke nå. Blør ikke mye men væsker. Jeg ringte dyrlege. 1 gang fikk litt smertestillende. Det gikk over etter en dag så trengte ikke dra til legen. Men er bare vondt rundt såret . Som et vanlig skrubbsår. Katta eter som en hest. Lar meg stelle sår( med litt protest ) og vill aller Helst ut nå. Kan det være måker. Han er en bølle å prøver ofte seg på fugler( aldri fått noen da) Anonymkode: a0b3a...e05
Diamant20 Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Pusen min hadde et sånt sår for ca ett år siden og da vi tok han til dyrlegen måtte han sy. Du må jo selv vurdere om det er ille nok til at en dyrlege bør se på det eller ikke
Kvartz Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Er det et overfladisk sår eller et rundt hull inn i huden på en måte? Er det et hull så er det antakelig en verkebyll som det har gått hull på. Har du et bilde?
Gjest Solstråletårer Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Vel nå furter han å ligger under busken ved døra å nekter å komme ut . Men kan være en byll jeg ikke har sett. Han får sånne. Noen må vi til dyrlege med noen klarer vi å rense selv og det så dyrlegen at vi kunne . Som sagt vi er godt vant til sår på pus. Har bare ikke sett den typen. Ikke har han så vondt at han gjemmer seg. Nå bare furter han. Tapte rangstigen kampen mot nabokatta . Den er mest muntlig he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå