AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Får de opp en beskjed om at meldingen ikke kan sendes? Eller ser det ut som at meldingen er sendt? Anonymkode: 60d9a...7e7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Den blir sendt som normalt, men telefonen din sletter den og gir ikke beskjed om at den har kommet. Anonymkode: ee58f...fb6 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Den blir sendt som normalt, men telefonen din sletter den og gir ikke beskjed om at den har kommet. Anonymkode: ee58f...fb6 Når jeg har blokkert et nummer, så kommer ikke meldingen frem til vedkommende om jeg forsøker å sende en, sant? Anonymkode: 60d9a...7e7
solmåneogstjerner Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når jeg har blokkert et nummer, så kommer ikke meldingen frem til vedkommende om jeg forsøker å sende en, sant? Anonymkode: 60d9a...7e7 Hvorfor skal du blokkere noen og så sende dem melding? 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Når jeg har blokkert et nummer, så kommer ikke meldingen frem til vedkommende om jeg forsøker å sende en, sant? Anonymkode: 60d9a...7e7 Kanskje, kanskje ikke. Det kommer an på hvordan blokkeringsfunksjonen er implementert på telefonen du bruker. Skulle jeg tippe så tror jeg at den kommer fram. Anonymkode: ee58f...fb6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 På min telefon så får jeg varsel om at en jeg har svartelistet har sendt meg en mld så kan jeg velge om jeg vil se den eller ikke. På avsenders mobil så virker det ut som de sender en helt vanlig mld Anonymkode: 94950...e88
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 Min ex blokkerte meg på sin telefon, da jeg sendte mld, så det ut som den var sendt. Han hadde blokkert meg overalt, men hadde nøkkelen min, så jeg måtte faktisk skrive brev til han, for å få nøkkelen min. Anonymkode: 4854f...e6d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 8 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Hvorfor skal du blokkere noen og så sende dem melding? Ikke intensjonelt. Har en samtalelogg med tidligere sende meldinger til en gruppe mennesker, og får ikke fjernet dette nummeret fra den loggen. Lurte på om jeg slapp å skrive ned alle nummerene for så å legge de inn i en samtale på nytt, neste gang jeg skriver melding til de. Men siden noen her sier at meldingen kan komme frem til den blokkerte selv om jeg har blokkert, så må jeg gjøre det likevel. Det var vanskelig å forklare, men beste måte jeg kunne forklare det på. Så skjønte du ikke så gidder jeg ikke forklare på nytt hehe. Årsaksforklaringer var heller ikke poenget med denne tråden, men å få svar på det jeg lurte på. Anonymkode: 60d9a...7e7
solmåneogstjerner Skrevet 11. juli 2018 #9 Skrevet 11. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke intensjonelt. Har en samtalelogg med tidligere sende meldinger til en gruppe mennesker, og får ikke fjernet dette nummeret fra den loggen. Lurte på om jeg slapp å skrive ned alle nummerene for så å legge de inn i en samtale på nytt, neste gang jeg skriver melding til de. Men siden noen her sier at meldingen kan komme frem til den blokkerte selv om jeg har blokkert, så må jeg gjøre det likevel. Det var vanskelig å forklare, men beste måte jeg kunne forklare det på. Så skjønte du ikke så gidder jeg ikke forklare på nytt hehe. Årsaksforklaringer var heller ikke poenget med denne tråden, men å få svar på det jeg lurte på. Anonymkode: 60d9a...7e7 Ok. Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt. Du får høre på de andre. 😊
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #10 Skrevet 11. juli 2018 Trodde slike meldinger bare forsvant ut i det store intet Anonymkode: 1a85d...5e3
Den røde fare Skrevet 11. juli 2018 #11 Skrevet 11. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke intensjonelt. Har en samtalelogg med tidligere sende meldinger til en gruppe mennesker, og får ikke fjernet dette nummeret fra den loggen. Lurte på om jeg slapp å skrive ned alle nummerene for så å legge de inn i en samtale på nytt, neste gang jeg skriver melding til de. Men siden noen her sier at meldingen kan komme frem til den blokkerte selv om jeg har blokkert, så må jeg gjøre det likevel. Det var vanskelig å forklare, men beste måte jeg kunne forklare det på. Så skjønte du ikke så gidder jeg ikke forklare på nytt hehe. Årsaksforklaringer var heller ikke poenget med denne tråden, men å få svar på det jeg lurte på. Anonymkode: 60d9a...7e7 Hvis du sender melding i en gruppe, så er jeg veldig sikker på at den du har blokkert ikke vil få den. Du har jo «stengt» det aktuelle nummeret fra telefonen, så du får vel mest sannsynlig beskjed om at den ikke ble levert til dét nummeret👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #12 Skrevet 11. juli 2018 9 timer siden, Den røde fare skrev: Hvis du sender melding i en gruppe, så er jeg veldig sikker på at den du har blokkert ikke vil få den. Du har jo «stengt» det aktuelle nummeret fra telefonen, så du får vel mest sannsynlig beskjed om at den ikke ble levert til dét nummeret👍🏻 Ja, var det jeg også tenkte. Anonymkode: 60d9a...7e7
applestories Skrevet 11. juli 2018 #13 Skrevet 11. juli 2018 Kan man ikke bare blokkere en venn og så eksperimentere litt med sending av meldinger? Er stort sett slik jeg finner ut av ting 1
lllll Skrevet 11. juli 2018 #14 Skrevet 11. juli 2018 8 minutter siden, applestories skrev: Kan man ikke bare blokkere en venn og så eksperimentere litt med sending av meldinger? Er stort sett slik jeg finner ut av ting Smart! Takker for tipset
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #15 Skrevet 11. juli 2018 1 time siden, lllll skrev: Smart! Takker for tipset Ehh. Jeg (TS) er ikke personen som har skrevet dette innlegget.. Anonymkode: 60d9a...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå