AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Jeg fant en Iphone. Kan selvfølgelig levere den på politistasjonen, men da går det vel helst i søpla der etterhvert. Er det noen måte jeg kan finne eieren selv? Anonymkode: eaed6...ff9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Facebook, gjerne vis frem bildet som er på skjermen, skrive hvor du fant den osv... har sett det før og telefonen fant veien tilbake til eier Anonymkode: 3cdc6...6d7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Facebook, gjerne vis frem bildet som er på skjermen, skrive hvor du fant den osv... har sett det før og telefonen fant veien tilbake til eier Anonymkode: 3cdc6...6d7 Vet du om noen sider for dette? Telefonen var utladet, så det er ikke noe skjermbilde eller noe jeg kan bruke. Anonymkode: eaed6...ff9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 Hvis den har et deksel så legger du ut at du har funnet en iPhone der og der, og at eier må beskrive dekselet for å få den igjen. Anonymkode: a4cb9...4ac
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 Det står gjerne et nummer/ en tallrekke på SIM-kortet. Ring operatøren så kan de finne ut hvem som eier kortet😊 Anonymkode: 28c78...596 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant en Iphone. Kan selvfølgelig levere den på politistasjonen, men da går det vel helst i søpla der etterhvert. Er det noen måte jeg kan finne eieren selv? Anonymkode: eaed6...ff9 Hva med å bruke telefonen du fant, og ringe til noen som står oppført i kontaktlisten der? Kanskje de er familie, kollegaer eller venner som kjenner den som eier telefonen ? Anonymkode: 06543...894
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å bruke telefonen du fant, og ringe til noen som står oppført i kontaktlisten der? Kanskje de er familie, kollegaer eller venner som kjenner den som eier telefonen ? Anonymkode: 06543...894 Telefonen er tom for strøm. Og de fleste oppegående folk, har kode/fingeravtrykk for å låse opp telefonen. Anonymkode: f78ae...dda 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 Ring operatøren 😄 du er god som ønsker å finne personen selv. Venninnen min har mistet sin iPhone, kanskje det er den? 😏 Anonymkode: eaa90...a49
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #9 Skrevet 10. juli 2018 Tar du ut sim kortet og ringer operatøren. Det står et nummer der som de kan søke opp eieren. Anonymkode: 6d35c...6fe
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #10 Skrevet 10. juli 2018 Da jeg mistet min telefon ringte jeg etter en stund hittegodskontoret hos politiet. (Oslo) De så det var helt rutine i at om de fikk inn en telefon sjekket de opp abonnementet gjennom sim-kort og sendte telefonen i posten til eier. Noe som skjedde meg ca 4 mnder etterpå ! Ja altså at jeg fikk mobilen til sendt i posten, fra politiet. Anonymkode: 845de...103
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #12 Skrevet 10. juli 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg mistet min telefon ringte jeg etter en stund hittegodskontoret hos politiet. (Oslo) De så det var helt rutine i at om de fikk inn en telefon sjekket de opp abonnementet gjennom sim-kort og sendte telefonen i posten til eier. Noe som skjedde meg ca 4 mnder etterpå ! Ja altså at jeg fikk mobilen til sendt i posten, fra politiet. Anonymkode: 845de...103 Ok, så det er det de gjør de og? Trodde de bare gav f. og kasta alt ingen henter. Ringte sim-kort selskapet. De ville ikke gi opplysninger om eier, men skulle gi nummeret mitt til eier. Ikke hørt noe, men gir det ut dagen og leverer bare telefonen til politi/hittegods i morgen hvis jeg ikke hører noe da. Ts Anonymkode: eaed6...ff9
Ariana807 Skrevet 10. juli 2018 #13 Skrevet 10. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du om noen sider for dette? Telefonen var utladet, så det er ikke noe skjermbilde eller noe jeg kan bruke. Anonymkode: eaed6...ff9 Har pleid å bli det på disse «salg av ting i x område» (og ha en liten linje: «bare gjern om det ikke passer seg, men jeg fant denne og ønsker å finne eieren...»)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå