AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #1 Skrevet 10. juli 2018 Er det mulig? Jeg er i utlandet med familie jeg ikke får sett så ofte, og kommer ikke hjem før 1 september. Jeg søkte på skole, men hadde ikke tenkt å begynne. Nå har jeg jo tenkt på det siden jeg søkte og har så innmari lyst til å begynne! Tror dere det går an å spør om å få begynne litt senere? Det er nettstudie med samlinger. Anonymkode: af3f4...36a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Hvilken skole og studie er det? Anonymkode: abaf7...59e
Ullvott Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Mange studier har obligatorisk oppmøte første dag. Det finner du ut av på studiestedets nettsider. Hvis man ikke kan møte, må man som regel søke om fritak fra oppmøte; mulig man må begrunne det. Hvis det ikke står noe: kontakt studiestedet og spør.
Frostrose Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 Når det ee nettbasert er det vel ikke noen som merker at du begynner en uke seinere? Står det ikke noe på nettet om oppstart?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 1 time siden, Frostrose skrev: Når det ee nettbasert er det vel ikke noen som merker at du begynner en uke seinere? Står det ikke noe på nettet om oppstart? Derfor spør jeg om hvilket studie hun skal gå og hvilken skole. Jeg skal studere nettbasert og må møte opp første skoledag. Anonymkode: abaf7...59e
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. juli 2018 #6 Skrevet 11. juli 2018 (endret) Det er som regel obligatorisk oppmøte første dag. Vet du at du ikke kan møte, må du søke om utsatt studiestart, ellers mister du plassen. Endret 11. juli 2018 av Anonymus Notarius
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #7 Skrevet 11. juli 2018 På 10.7.2018 den 2.46, AnonymBruker skrev: Er det mulig? Jeg er i utlandet med familie jeg ikke får sett så ofte, og kommer ikke hjem før 1 september. Jeg søkte på skole, men hadde ikke tenkt å begynne. Nå har jeg jo tenkt på det siden jeg søkte og har så innmari lyst til å begynne! Tror dere det går an å spør om å få begynne litt senere? Det er nettstudie med samlinger. Anonymkode: af3f4...36a Du må kontakte studiekoordinator ved det stedet du skal begynne Anonymkode: 06e62...695
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 Send Mail til rektor eller tilsvarende på skolen. Hadde en gutt i klassen som også måtte utsette i fjor og de har forståelse for det meste. Anonymkode: 381b3...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå