Gå til innhold

Hvor ofte??? Jenta eller gutt som "maser"??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta
Veldig frustertende, jeg greier rett og slett ikke å fatte hvordan noen ikke kan ha lyst på sex.. "nei, jeg har ikke lyst å ha det deilig".. ? Hadde det vært opptil meg hadde jeg nok hatt sex 5-6 ganger om dagen.

Selv om du har det deilig, så er det ikke sikkert at partneren din har det like deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har vært sammen siden jeg var 17. Er gift og har vært sammen i 22 år. Jeg har alltid hatt mer lyst enn han. Jeg har slutta å ta inititativ selv for mange år siden. Det føltes som om jeg maste så det gidda jeg ikke. Så vi har kun sex når han orker. 1-2 ggr i mnd. Undres virkelig på hvordan vi har klart å få barn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn som er heldige her ja. Vi har sex gjennomsnittlig 1 - 2 ganger i uka. Jeg som mann skulle selvsagt hatt mye mer, men legger heller ikke press på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ungdom

Vi har bare sex 1-2 ganger i uken. Jeg vil ha mye oftere, men han kommer alltid med en dårlig unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er passende med to til tre ganger i uken for min del..om han var fornøyd med det vet jeg rett og slett ikke ...tror egentlig ikke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente

Min tidligere samboer begynte gjerne å mase om sex hvis det hadde gått litt for lang tid. Og jeg skal love dere at da fikk jeg enda mindre lyst!!

Nå har jeg ny samboer som absolutt ikke maser, men heller bruker tid på å forføre meg. Og det hjelper mye bedre! Om jeg i utgangspunktet ikke har så lyst, så kan det fort snu med den rette behandlinga :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krøsastina

Før vi fikk unger kunne vi ha sex minst to ganger om dagen, den beste tiden var på ettermiddagen. Da kunne vi ha sex når vi ville og hvor vi ville. Etter at ungene kom så skjer ikke dette så ofte, det krever mere planlegging.

Hannen i familien kan godt ha sex to ganger om dagen 7 dager i uken, jeg synes det er greit med 3 ganger i uken, noen ganger flere (sånn rett før mensen).

For han er det oppvarming nok til sex at ungene er ute av huset et par timer........ og enhver alenetid skal helst brukes til sex. Mens jeg gjerne vil sitte og glo ut i intet i noen av de barnefrie periodene, og kun gjøre ingenting... bare være meg selv. Og dette medfører en del diskusjoner og til tider en fornærmet mann. Jeg kan også å ha sex når ungene er ute av huset, men ikke hver gang.

Det kan være litt frustrerende når han og hun ikke har sammenfallende behov på det seksuelle plan, og det gir ikke meg noen tenning at han sikler rundt meg og maser på sex. Jeg kjenner at jeg blir litt småkvalm inni meg av dette maset, det gjør at jeg mister litt lysten og det er synd for vi har innmari god sex når vi har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...