Gå til innhold

Kan noen fortelle meg hva som er poenget med alle disse (meningsløse) telletrådene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hva er poenget - er det for å få likes. Det hele virker jo helt meningsløst.

Anonymkode: 304df...6e6

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kan ikke fortelle deg det, for jeg forstår det ikke jeg heller.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En del brukere gjør det bare for å skrape til seg flest mulig likes. Se på meg! Se på meg! Se på meg! Se hvor flink jeg er, som har mange likes!!  

Men det er vel noen som driver med dette som tidsfordriv, at dem ikke hsr noe bedre å bruke tiden sin på... 

Anonymkode: 4c04d...cc1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hva er poenget - er det for å få likes. Det hele virker jo helt meningsløst.

Her er noen av forklaringene :) 

Anonymkode: 73ac5...fe8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er å telle.

Anonymkode: 267ff...e28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

og her

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor mod tillater disse hjernedøde telletrådene! JA til forbud mot telletråder!! 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Behov for likes. De føler at de får anerkjennelse, selv om de ikke gjør en dritt verdt å anerkjennes for. Det er ganske absurd. Det er vel sånn det blir når man er avhengig av at andre skal fortelle deg at du er flink, og ikke tenker over om du faktisk er flink

Anonymkode: f864c...be7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Amberleaf skrev:

Skjønner ikke hvorfor mod tillater disse hjernedøde telletrådene! JA til forbud mot telletråder!! 

Da kan vi like gjerne forby de idiotiske penis trådene.

Anonymkode: 267ff...e28

• Liker 3
Skrevet

Det burde ikke vært lov å opprette slike telletråder. Har aldri klikket meg inn på en slik tråd.  Så jeg aner ikke hvem av brukerne her som deltar i dem. Men enorme fritidsproblemer må de ha. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En del brukere gjør det bare for å skrape til seg flest mulig likes. Se på meg! Se på meg! Se på meg! Se hvor flink jeg er, som har mange likes!!  

Men det er vel noen som driver med dette som tidsfordriv, at dem ikke hsr noe bedre å bruke tiden sin på... 

Javel, så det tror du? Hvordan forklarer du da at mange av tellerne er med som AB i slike tråder?

• Liker 1
Skrevet

Har man noe mindre fritidsproblemer om man irriterer seg over  telletrådene på kvinneguiden? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med denne tråd? Er det for å få likes? :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle forunt å greie å forstå dette :troest:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn blir det merkbart mer aktivitet i mange av telletrådene i tiden etter slike tråder som denne tråden har blitt postet  :engel:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor irritere seg over disse telletrådene? Altså, er det for å få likes? Det virker jo helt meningsløst.

Anonymkode: b38fd...6f0

Gjest Sjokoladeknask
Skrevet

Hvis det er et så stort irritasjonsmoment, så får dere irritable folk gå et annet sted da. Problem løst. 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Er noe som heter: på seg selv kjenner man andre. 

Aldri sett noen i telletrådene være spesielt opptatt av å få likes. Likesene er der for å skape variasjon i telltrådene. 

Anonymkode: 0763d...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Det er for barn i barnehage/småskole som må lære seg å telle. 

Anonymkode: dbcd8...818

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...