Scaramouche Skrevet 16. mars 2005 #21 Skrevet 16. mars 2005 Jeg skal også spandere frisør' date=' sminke og i tillegg skal hun få et bilde av oss sammen fra den store dagen i en fin ramme.[/quote'] Samme her :-)
Gjest happywife Skrevet 18. mars 2005 #22 Skrevet 18. mars 2005 Jeg betalte ogsaa for haaroppstasen til min forlover. I tillegg ga jeg henne et fint bilde av oss som fotografen tok, men det fikk hun ikke foer litt senere da.
Blueberry Skrevet 18. mars 2005 #23 Skrevet 18. mars 2005 Jeg betaler håroppsett for min forlover. Det koster sikkert ikke så mye, for hun har nokså kort hår (selv om hun sparer for harde livet nå ). Men Husfliden i Ålesund har mange fine designersmykker, som jeg ikke synes koster så mye. Når hun har valgt og kjøpt seg kjole skal jeg finne et smykke som matcher. Tenkte hun kunne få det på bryllupsdagen mens vi er hos frisøren. Lure henne litt så hun blir kjempeoverrasket. Husfliden er rett over gata for frisøren, så jeg kan få de der til å hjelpe meg med noe sprell. Det må sies at jeg kjenner alle som jobber der fordi jeg har jobbet der selv i 3 år og mamma er daglig leder... I tilfelle noen stusset på hvordan dette gikk an...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå