AvaAdore Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 Er det vanlig aa kjoepe gave til forloveren? Skal du kjoepe? Jeg har lyst til aa gi min forlover noe paa den store dagen.. som takk for hjelp og stoette... Men jeg vet ikke hva... Noen tips? Hva skal du evt kjoepe?
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 Ja, jeg har tenkt til å gi forloveren min en gave som takk for at hun stiller opp for meg. Hva det blir, det vet jeg ikke enda. K
Gjest Betty Boop Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 Jeg skal i hvert fall betale for å få satt opp håret hennes hos frisøren. Men det er mye mulig jeg gir henne en ting i tillegg. Et smykke eller noe annet symbolsk.
Snutus Skrevet 6. mars 2005 #4 Skrevet 6. mars 2005 Jeg skal i hvert fall betale for å få satt opp håret hennes hos frisøren. Men det er mye mulig jeg gir henne en ting i tillegg. Et smykke eller noe annet symbolsk. Samme her.
AvaAdore Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2005 Samme her. mmm.... vi skal ikke til frisoer vi:) det vil si.. jeg har en frisoerveninne som har tilbudt seg:)
Coria Skrevet 6. mars 2005 #6 Skrevet 6. mars 2005 Jeg har tenkt til å betale for athun skal få satt opp håret. I tillegg kommer jeg til å gi en liten personlig gave, f.eks en bok jeg skriver en hilsen i. Jeg håper også å få tatt et fint bilde av oss to tilsammen, sånn at jeg kan gi henne det i etterkant.
Solhanne Skrevet 6. mars 2005 #7 Skrevet 6. mars 2005 Har aldri hørt at dette er vanlig jeg.....Hvor mye penger sånn ca. legger dere i en sånn gave? Jeg skal ha to forlovere, og fikk plutselig enda en ting og tenke på... :-)
MissJ Skrevet 6. mars 2005 #8 Skrevet 6. mars 2005 Vi skal betale reise og opphold for våre forlovere, vi skal gifte oss i Barcelona.
Lia Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Jeg kjøpte et smykke til min forlover. Syntes det var veldig hyggelig å kunne gi noe som takk for hjelpen. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 Jeg kjøpte et smykke til min forlover, som jeg la i et smykeskrin med hennes navn gravert inn. Smykket var i hvitt gull og med en nesten sort safir, dritlekkert..... Hele greia kostet meg rundt tretten hundre kroner. Hun er verdt hver eneste krone!
Coria Skrevet 7. mars 2005 #11 Skrevet 7. mars 2005 Jeg synes ikke man trenger å kjøpe noen dyr gave til forlover, men det er hyggelig med en oppmerksomhet som takk for hjelpen. En annen hyggelig ide kan være å invitere forlovere til en middag, enten hjemme eller ute, etter bryllupet.
Calla Skrevet 7. mars 2005 #12 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har tenkt til å kjøpe et smykke. F.eks fra Pilgrim, syns de har mange flotte smykker til en rimelig pris... Lurer på om jeg skal gi smykke før bryllupet, så kan hun bruke det da hvis hun vil... I tillegg vil jeg kjøpe en stor sitat-bok (en slik stor som de har på bibiloteker)..hun elsker nemlig sitater..
Xania Skrevet 7. mars 2005 #13 Skrevet 7. mars 2005 Betaler for sminke og hår for henne på bryllupsdagen. Det blir en formiddag hvor vi skal kose oss med pynting og deilig lunsj. Hadde egentlig ikke tenkt å gi henne noe mer enn det, men det kan jo hende det blir en liten ting (sitatbok eller noe sånt). Hun er jo en veldig god venninne
anyvold Skrevet 7. mars 2005 #14 Skrevet 7. mars 2005 Jeg hadde ikke tenkt på dette før nå, jeg! Men nå har ikke min forlover hjulpet meg med noe som helst hittil, ingen av oss er typen til sånt. Jeg kjøpte kjolen på egen hånd. Laget alle invitasjoner selv og har planlagt alt alene. Begge er to "guttejenter" som ikke bryr seg så mye om slikt og heller ikke jålerier, så frisørtime blir det heller ikke noe av på noen av oss.. (Vi har begge kort hår også så ikke mye vits..) Men hun kommer sikkert til å hjelpe meg på selve dagen, og det fortjener jo en takk! Vet ikke hva det skulle ha vært... men finner vel på noe.
Martha Stewart Skrevet 7. mars 2005 #15 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har sagt at jeg vil betale hotellrommet til min forlover - på samme hotell som oss, siden hun kommer utenbys fra. I tillegg har jeg tenkt å gi henne et innrammet fotografbilde av meg og henne som minne fra den store dagen! :-)
Minerva Grey Skrevet 7. mars 2005 #16 Skrevet 7. mars 2005 Prøver å komme på en gave - har min søster som forlover, hun har hjulpet meg med å finne kjole, innbydelser, festlokale, fotograf, og nå jakter vi frisør sammen. Jeg har lagt inn frisør og sminke til oss begge 'i budsjettet', og hjalp til med å overtale mamma til å kjøpe kjole til henne... Hun har vært helt fantastisk så langt, og jeg regner med at hun fortsetter med det, så hun fortjener noe fint! Hører også med til historien at hun for øyeblikket er blakk som ei kjerkerotte, og jeg ser det som min 'søsterlige plikt' å sørge for at hun blir nesten like fin som meg...
fant Skrevet 14. mars 2005 #17 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har tenkt å betale for frisøren hennes den store dagen, og også kjøpe en liten presang til henne til minne om dagen. Er ikke helt sikker på hva det blir enda, men kanskje et smykke, armbånd eller noe lignende. Synes hun er verdt det, hun har alltid vært der for meg, både i "gode og onde" dager Syns det er fantastisk nok at hun har holdt ut med meg så lenge, jeg har ikke alltid vært like lett å ha med å gjøre
Jullan Skrevet 15. mars 2005 #19 Skrevet 15. mars 2005 Jeg skal gi mine to forlovere et armbånd med et hjerte-anheng gravert med deres forbokstav. Håper de synes det er et fint minne
solisol Skrevet 15. mars 2005 #20 Skrevet 15. mars 2005 Jeg skal også spandere frisør, sminke og i tillegg skal hun få et bilde av oss sammen fra den store dagen i en fin ramme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå