Gå til innhold

Jeg sa noe som visst var dumt, hun latterliggjorde meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var 4 stk, gikk bare ute i kveld og pratet. Jeg husker ikke foranledningen, var snakk om noe som hadde med elefant eller mus å gjøre, og så begynte jeg å tenke på dette med at elefanter er redde for mus og sa noe sånt som «lurer på hvorfor elefanter er redde for mus, elefanten er jo 3-4, nei 5-6-7 ganger så stor!» Hun ene svarte raskt «eh, tror nok det er en myte, dessuten er en elefant sikkert hundre tusen ganger så stor som en mus, minst!» Og da fniste de andre. Greit nok, jeg skjønte jo at 3 ganger var for lite, derfor jeg la på litt, og 7 ganger er sikkert for lite men det var heller ikke poenget. Poenget var at elefanten er mye større. Men hundre tusen ganger større er selvsagt altfor mye, så egentlig tok vel hun enda mer feil enn jeg! Hun er alltid sånn som skal kverulere på alt, er jo egentlig ikke så god venninne med henne, mest med de to andre. Noe man kan gjøre med slike folk?

Anonymkode: cc582...a5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer... 

Anonymkode: fffe2...407

• Liker 20
Skrevet

Drite i dem, rett og slett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En mus veier ca. 15-40 gram. En elefant kan veie mer enn 4500 kg. Så hundre tusen ganger så stor er faktisk mer eller mindre korrekt. 

Jeg skjønner at de fniste, og du overreagerer. 

Anonymkode: e97af...6e5

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at de fniste av det, hvorfor ikke le av det selv? :) Se for deg sju mus oppå hverandre, en elefant er jo MYE større enn det :p 

Anonymkode: e33b0...448

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Når man har gått litt i baret, er det lurere å vise selvironi enn å bli fornærmet :)

Anonymkode: e9d9c...9c9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mus veier ca. 15-40 gram. En elefant kan veie mer enn 4500 kg. Så hundre tusen ganger så stor er faktisk mer eller mindre korrekt. 

Jeg skjønner at de fniste, og du overreagerer. 

Jeg mente jo ikke vekt! Tenkte mer på lengde!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike mennesker som må holde på slik med å latterliggjøre andre er det bare å holde seg unna. 

Anonymkode: 82692...369

• Liker 2
Skrevet

Get over it... Du overreagerer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja sikkert 

Anonymkode: fffe2...407

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Henger du deg opp i alt vennene dine sier og gjør når de er med deg?

Er nesten så jeg selv ikke tør være med folk fordi alt blir jo skrevet og analysert her på forumet.

Anonymkode: 93e25...041

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lengde? Seriøst? Ikke volum? Sikkert..

Anonymkode: 147a7...805

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

En elefant er nok temmelig mye lenger enn 7 mus... Så jeg forstår fortsatt at venninnene dine fniste, og du overreagerer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var en situasjon hvor du burde ledd med dem. Du må jo komme ut for situasjoner som er myye verre enn dette her, som for deg må være helt uutholdelige hvis du virkelig ikke klarer å le av noe som dette? Selvhøytidelighet er dessuten veldig slitsomt for folk som omgås en. Det er sunt å le av seg selv. Morsomt er det også.

Anonymkode: 2e2f1...7c0

• Liker 4
Skrevet

Er media varslet?

neida! Du overreagerer, la det gå

Skrevet

Med mindre de var ufine og bevisst ondsinnet mot deg syntes jeg virkelig du lager storm i et vannglass. Ha litt selvironi le av deg selv og le sammen med dem 🙂 man kommer som regel lenger med et smil og godt humør enn sure miner og såret ego 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Er du den samme som klaget over at venninnen din var frekk mot deg etter at hun hadde sett på en bil og ikke kjøpte den likevel?

Anonymkode: e9d9c...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...