AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Drømmemannen kommer og besøker meg i sommer, men det er store problemer fordi jeg mest sannsynnlig har mensen den uka han planlegger å komme. Det er litt usikkert, da syklusen kan variere noe . Det kan gå bra og ikke bra. I tillegg har jeg bynt med minipiller og blør nå uten stans. ...og da kan jeg jo ikke ha sex !vil jo ikke at han skal slikke meg da ! Vaanlige p piller kan jeg heller ikke begynne med nå for dem får jeg sopp av , like ekkelt ! hva fader skal jeg gjøre ?? Jeg regner med han ikke vil bruke kondom, så jeg må jo bare drive med dette styret.. er livredd for at jeg får mensen når han kommer eller småblødninger...vil bare grine ! I tillegg har jeg masse kviser på ryggen av conludag !! Anonymkode: ac489...1c8
McFlurry Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Hvis han liker deg, liker han deg for den du er. Takler han ikke kviser på ryggen eller småblødninger er han uansett ikke noe mannfolk å samle på.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 Først av at så er kondom alltid et ganske enkelt prevansjonsmiddel å bruke og vil forhindre både synkdom og graviditet, og mange menn vet dette og bruker derfor dem, så ikke tenk at han ikke vil (ha noen liggende i tilfelle). Når det er sagt så finnes det også de som ikke har noe i mot å kjøre brannbil, om du selv føler for det Anonymkode: 42a81...d19 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Åssen kan du regne med at han ikke vil bruke kondom? Vil han ikke risikere barn eller kjønnssykdom så bruker han kondom som en selvfølge som andre menn vel! Bare å avstå fra sex om han ikke vil det. Hæ aldri møtt noen som nekter å bruke kondom faktisk drar de fleste menn den opp selv Anonymkode: 9703e...b4c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Ingen menn jeg møter foreslår de..de bare sutrer Anonymkode: ac489...1c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå