Gå til innhold

Lei av liten

Fremhevede innlegg

Skrevet
Selvsagt er de det! I tillegg til å være langt mer elegante og sensuelle!

Trur du har sett for mye på film :fnise:

Har vært på ett par av de,ingen forskjel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trur du har sett for mye på film :fnise:

Har vært på ett par av de,ingen forskjel....

Jeg har bodd i Thailand et halvt år og jo, det er forskjell... helt klart.

• Liker 1
Skrevet

Man trenger ikke å ha så veldig liten penis for å godta at dama kan ha glede av å kjenne en virkelig stor i ny og ne.

Skrevet
Jeg har bodd i Thailand et halvt år og jo, det er forskjell... helt klart.

Ok. Så sir vi at du har rett :)

• 6 år senere...
Skrevet

Jeg har liten penis (11 cm lang og 12 cm omkrets). Jeg vet at de jentene jeg har vært sammen med ikke akkurat har vært fornøyd med den. MEN jeg er veldig god til å slikke og suge, så de får orgasme :-)

MEN hva er sannheten om hva jentene vil ha, er de fornøyd med en slik som meg eller vil de egentlig helst ha en med større utstyr, er samleie bedre (jeg drukner stort sett hvis dama er våt... og blir slapp...).

Min kone hadde et forhold til en mann i 8 måneder, påsto de aldri hadde sex... bare kysset osv. men hva skal en tro på?

Fortvilet som ikke føler seg mye mann...

Skrevet
På 6.3.2005 den 16.43, Gjest Hanne23 skrev:

Har brukt en del leketøy.. Det var spennende det, men det holder ikke med bare det. Trenger ordentlig vanlig penetrasjon også. Og da blir jeg liggende der og savne noe større. Dette er en kjip situasjon, jeg hadde aldri forestilt meg at noe slikt skulle bety så mye.

Problemet blir bare større, for penisen hans er grunnen, så nå har jeg begynt å tenke på hvordan den ser ut også.. ser nesten ut som om den skulle tilhøre et barn..

Noen som har vært i lignende situasjon?

Var sammen med en sånn en. Sexen ble utrolig kjedelig etterhvert, han ble utro Pga dårlig selvtillit Pga mikropenisen sin, jeg gikk fra han og er nå lykkelig med en ordentlig mann. Anbefaler deg å gjøre det samme. Drømmer du om noe annet, hvorfor kaste vekk tida på noe som ikke fungerer. 

Anonymkode: 5af19...f6d

• Liker 2
Skrevet
På 6.3.2005 den 16.04, Gjest Hanne23 skrev:

Jeg har et problem som jeg ikke trodde jeg skulle få. Har vært sammen med en nydelig gutt i snart 2 år, og vi har det bra. Har hatt to lange forhold før, og i begge har det vært svært bra sex. Men med min nåværende kjæreste blir det aldri bra, han har veldig liten penis.

Vi har målt den, og den er 10 cm og tynn. Jeg tenkte ikke noe særlig på det i begynnelsen av forholdet, men nå har det blitt et stort problem, jeg får ingen ting ut av sexen da jeg ikke kjenner noe særlig under penetrering. Dette igjen gjør at det blir litt turnoff å se den, da den minner meg på den ikke duger.

Nå har vi skjelden sex, og jeg begynner å lure på hvor lenge vi kan ha det sånn.. har begynt å fantaser mye om en stor..

Skal jeg gjøre det slutt? Jeg er jo kjempe glad i han, men hele foholdet lider nok under at vi har dårlig og skjelden sex, vi får ikke nok nærhet.

Føler liksom at det er en overflatisk/teit grunn til å gjøre det slutt.. men et liv med dårlig sex vil jeg ikke ha.

Din bortskjemte jente. Vet du ikke at skjeden stimulereres best 4-5cm inn i skjeden? Derfor trenger du strengt tatt ikke en stor. Om du synes pikken hans er tynn, så burde du se deg i speilet og begynne å gjøre noe med det du kan endre....begynn å trene fittemusklene dine. Knip! Knip og knip litt til...helt til fitta di er stram og kan nyte en tynn pikk. 

Kan hende du synes jeg er streng, men ærlig talt, du er glad i ham og han er topp. Ikke la en penisstørrelse ødelegge det. Jeg har tro på dere.

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, PrebenTønnevik skrev:

Din bortskjemte jente. Vet du ikke at skjeden stimulereres best 4-5cm inn i skjeden? Derfor trenger du strengt tatt ikke en stor. Om du synes pikken hans er tynn, så burde du se deg i speilet og begynne å gjøre noe med det du kan endre....begynn å trene fittemusklene dine. Knip! Knip og knip litt til...helt til fitta di er stram og kan nyte en tynn pikk. 

Kan hende du synes jeg er streng, men ærlig talt, du er glad i ham og han er topp. Ikke la en penisstørrelse ødelegge det. Jeg har tro på dere.

Skjerp deg!

For min del liker jeg best den simuleringen jeg får innerst i skjeden. ca 15cm inn når jeg er kåt.

Og hvor kult er det å ligge og knipe fittemusklene under hele samleie for å kjenne noe?

Anonymkode: 08a80...e96

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg!

For min del liker jeg best den simuleringen jeg får innerst i skjeden. ca 15cm inn når jeg er kåt.

Og hvor kult er det å ligge og knipe fittemusklene under hele samleie for å kjenne noe?

Slutt å skrive bøll. Alle vet at du er en mann som utgir deg for å være kvinne KUN for å sverte kvinner.

Anonymkode: bc828...042

Skrevet
1 time siden, PrebenTønnevik skrev:

Er det du som er typen hennes kanskje?

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å skrive bøll. Alle vet at du er en mann som utgir deg for å være kvinne KUN for å sverte kvinner.

Anonymkode: bc828...042

Jeg er kvinne. ;)

Hvordan sverter jeg kvinner i innlegget mitt? Jeg sier at jeg (også) kommer når jeg blir stimulert innerst i skjeden. Sjekk tråden om han som vil massere livmorhalstappen til kjæresten sin slik at hun kommer. Flere som meg. ;)

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne. ;)

Hvordan sverter jeg kvinner i innlegget mitt? Jeg sier at jeg (også) kommer når jeg blir stimulert innerst i skjeden. Sjekk tråden om han som vil massere livmorhalstappen til kjæresten sin slik at hun kommer. Flere som meg. ;)

Det betyr at du er utrent. Ikke skyld på typen din sin pikk. Fei for egen dør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...