AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Er der slik at når dere har ferie, så legges Jobbtelefonen bort, eller ser dere på den av og til? Har en flørt gående med en arbeidskar. Vi har meldt mye på hans jobb tlf...og nå har han tatt ferie og ikke svart på forrige melding. Håper noen andre med kommune mobil kan forklare meg 😊 Anonymkode: 49b00...549
Gjest Springfjær Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Samboer har egen mobil på jobb (jobber i kommunen). Den ligger alltid (uten unntak) igjen på jobb. Han har ingen ønsker om å ta med jobben hjem.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Har jeg ikke akuttvakt legger jeg telefonen igjen på jobb Anonymkode: 8d4ad...016 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 Brukte å ta m telefon hjem da jeg akkurat hadde begynt. Det sluttet jeg med fort, for å si det sånn.. nå ligger den alltid igjen på jobben. Anonymkode: 4e062...dc2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 Takk for svar. Oppklarende! Da har han antakelig lagt jobbtlf igjen på jobb....så får jeg heller ta det positivt om jeg får et svar, for da betyr det at han likevel han sjekket den. Har en date avtale så ingen krise men likevel greit å vite.... Anonymkode: 49b00...549 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 Jeg jobber i fylkeskommunen og har kombinert jobb og privatmobil. Jeg har telefonen med meg hele tiden. De som har separat jobb og privatmobil tar ikke jobbmobilen med hjem da de må skatte av det hvis de bruker den privat. Anonymkode: 70db7...512 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #9 Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i fylkeskommunen og har kombinert jobb og privatmobil. Jeg har telefonen med meg hele tiden. De som har separat jobb og privatmobil tar ikke jobbmobilen med hjem da de må skatte av det hvis de bruker den privat. Anonymkode: 70db7...512 Aha. Takk for info. Visste ikke det. Ts Anonymkode: 49b00...549
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #10 Skrevet 10. juli 2018 Jeg har kombinert privat/jobbmobil - med mitt eget nummer (arbeidsgiver betaler). Om jeg hadde to separate mobiler hadde jeg jo lagt den igjen på jobb da dette kreves ifbm skatt - men jeg hadde jo aldri i verden giddet å bruke den til flørtemeldinger. Den telefonen vil jo gå videre til noen andre om man bytter jobb, mens en kombinert telefin ofte er noe man kjøper med seg. Og det er jo litt gnient å bruke jobbtlf på privat flørting for å spare penger på eget abonnement Anonymkode: 1fda7...d08 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #11 Skrevet 10. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kombinert privat/jobbmobil - med mitt eget nummer (arbeidsgiver betaler). Om jeg hadde to separate mobiler hadde jeg jo lagt den igjen på jobb da dette kreves ifbm skatt - men jeg hadde jo aldri i verden giddet å bruke den til flørtemeldinger. Den telefonen vil jo gå videre til noen andre om man bytter jobb, mens en kombinert telefin ofte er noe man kjøper med seg. Og det er jo litt gnient å bruke jobbtlf på privat flørting for å spare penger på eget abonnement Anonymkode: 1fda7...d08 Det kan godt tenkes han har kombinert tlf som deg, det vet jeg ikke, men trodde de fleste i kommunen hadde egen privat tlf. Det har vært mange flørte meldinger 😉 og disse kan jo bare slettes når han en dag bytter jobb og må gi tlf videre, da. Får vente og se om han svarer da 😊 Anonymkode: 49b00...549
petterm Skrevet 11. juli 2018 #12 Skrevet 11. juli 2018 På 9.7.2018 den 21.56, AnonymBruker skrev: Er der slik at når dere har ferie, så legges Jobbtelefonen bort, eller ser dere på den av og til? Har en flørt gående med en arbeidskar. Vi har meldt mye på hans jobb tlf...og nå har han tatt ferie og ikke svart på forrige melding. Håper noen andre med kommune mobil kan forklare meg 😊 Anonymkode: 49b00...549 Hvis du kun har fått meldinger i arbeidstiden legger han sannsynligvis igjen telefonen på jobben. Hvis du også har fått meldinger på kveldstid og i helgene har han sannsynligvis med seg telefonen hjem. Hvis han legger telefonen igjen på jobben synes jeg det er litt rart at han ikke kan melde deg fra sin egen telefon når han har ferie.
Miss moneypenny Skrevet 12. juli 2018 #13 Skrevet 12. juli 2018 Hvorfor bruker han ikke privat mobil til å flørte med deg?? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #15 Skrevet 12. juli 2018 På 10.7.2018 den 8.46, AnonymBruker skrev: Det kan godt tenkes han har kombinert tlf som deg, det vet jeg ikke, men trodde de fleste i kommunen hadde egen privat tlf. Det har vært mange flørte meldinger 😉 og disse kan jo bare slettes når han en dag bytter jobb og må gi tlf videre, da. Får vente og se om han svarer da 😊 Anonymkode: 49b00...549 Om han har kombinert mobil tar han den med seg hjem. Anonymkode: 1fda7...d08
Miss moneypenny Skrevet 12. juli 2018 #16 Skrevet 12. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er han gift? Anonymkode: d990e...91f Lurer jeg også på.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2018 #17 Skrevet 12. juli 2018 Har fått svar. Han har kombinert mobil.😊takk for engasjement! Anonymkode: 49b00...549 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå