AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Kaller venninner titt og ofte for mamma, eller navnet til lillesøsteren min. Og kan finne på å si ting som Nils Kurten i stedet for Kurt Nilsen, og hører IKKE selv at det er feil før det blir påpekt! Er jeg alene i verden om dette? Skjønner ikke hva som gjør det, det bare skjer! Anonymkode: b9f6f...360 2
Gjest Tamsi Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Jeg har det slik, surrer generelt litt men det kommer og går i perioder. I den grad at jeg nesten føler meg litt hjerneskadet eller syk. Det et verre om jeg er litt sliten eller stresset. Jeg hører det alltid selv da, men ikke før ordene er ute av munnen. Typisk Nils kurten sånn som du nevner, eller et ord som ikke passer i setningen i det hele.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 Det samme skjer med meg. Men nå sliter jeg litt med sosial angst og er mye stresset. Dette skjer som regel når jeg skal snakke med andre personer som jeg ikke kjenner så godt. Anonymkode: fdc79...a24 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Har det på akkurat samme måte. Aner ikke hvorfor. Men det er utrolig frustrerende, og iblant veldig flaut. Anonymkode: 4acc1...477 1
Gjest Mass Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Jeg var slik før, men jeg snakket så fort da. Nå snakker jeg mye roligere, og er generelt mer fokusert, og da holder jeg tungen mer rett i munnen. Merket at det ble fort slik når det var for mye som skulle ut på en gang.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 Jaaa! Jeg og! Nå tar jeg det med et smil og ler godt hvis det blir skikkelig "gode" feil, men det er en smule frustrerende at jeg blander barnas navn med hundens og sånt... Har bevisst valgt å bruke kallenavn som kan brukes på både barn og hund for å minimere feil 😛 Koseklompen og sånt ... Anonymkode: a5104...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 Jeg for min del sier mer det jeg tenker, før jeg tenker meg om. Det kan og bli skikkelig flaut. Har sagt rett ut til folk du de ser gravide ut. Har og sagt rett ut til gifte menn at de ser smashing ut. Osv. Ikke kjempe lurt alltid....😉 Anonymkode: 413cf...a51 1
McFlurry Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 Dette høres merkelig ut, men tviler på at det er noe farlig.. er nok bare ordene dine som stokker seg i hjernen og kommer ut i feil rekkefølge av det du mener. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå