Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg vurdere å kjøpe bilstolpose til novemberbaby. Tenker det kan være praktisk når jeg skal levere/hente eldste i bhg. Og her vi bor er det surt og kaldt fra oktober til april, i tillegg blåser det alltid. Klarte oss fint uten til eldste som også er vinterbarn, men da gikk vi ikke ut i allslags vær. Så slapp vi den distansen mellom parkeringsplassen og barnehagen (som i stygt vær føles veldig lang!). 

Har dere bilstolpose? Hvilken anbefaler dere? Fordeler/ulemper?

Anonymkode: ac2b9...741

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg det er delte meninger om, noen elsker bilstolpose mens andre overhodet ikke ser behovet. Vi kjøpte en til vår novemberbaby, men endte med at vi brukte den som pose i bagvogna i stedet. Ble så fort varmt med den posen i bilen selv om vi åpnet den helt opp, men hadde en veldig varm baby. I tillegg syntes jeg den tok sånn plass i den lille babystolenz Til dit bruk er det kanskje ikke så dumt likevel, de trenger ikke mye klær på seg når de sitter i den og den kan «snurpes» sammen så den er lun og god når man bærer ute. 

Vi hadde voksi. 

Anonymkode: 1317a...6d5

Skrevet

Til nummer to var den gull verdt, nettopp fordi det er mye mer bæring utendørs enn med nummer en. Vi hadde også voksi.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var helt genialt. Trengte ikke kle på så mye klær for en tur ut, bare legge babyen i posen. Er veldig førnøy med reflex. Har ikke prøvd noen andre, men hun var god og varm i posen fra reflex hvertfall 😊

Anonymkode: 26678...b6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette tror jeg det er delte meninger om, noen elsker bilstolpose mens andre overhodet ikke ser behovet. Vi kjøpte en til vår novemberbaby, men endte med at vi brukte den som pose i bagvogna i stedet. Ble så fort varmt med den posen i bilen selv om vi åpnet den helt opp, men hadde en veldig varm baby. I tillegg syntes jeg den tok sånn plass i den lille babystolenz Til dit bruk er det kanskje ikke så dumt likevel, de trenger ikke mye klær på seg når de sitter i den og den kan «snurpes» sammen så den er lun og god når man bærer ute. 

Vi hadde voksi. 

Anonymkode: 1317a...6d5

Ser at voksi har to typer. Hvilken hadde dere? Vår(move light?) eller vinter?

Eldste kan kreve sitt om morningen, så er også derfor jeg har tenkt litt på pose, at når eldste er klar, så er det bare å ta baby i pysjen og sette i stolen :P Men jeg vet ikke - om det blir veldig varmt, så ser jeg for meg at det blir varmt på vår baby ogås, eldtse er i hvertfall varm av seg... 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, juliane said:

Til nummer to var den gull verdt, nettopp fordi det er mye mer bæring utendørs enn med nummer en. Vi hadde også voksi.

Ja, det er litt det jeg har tenkt også. 

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns det var helt genialt. Trengte ikke kle på så mye klær for en tur ut, bare legge babyen i posen. Er veldig førnøy med reflex. Har ikke prøvd noen andre, men hun var god og varm i posen fra reflex hvertfall 😊

Til nå ikke regstrert at det fantes andre en voksi bilstolposer (er litt i zombiemodus:)), noe jeg også syntes var litt rart... heh. 

Er alle bilstolposer universale, eller er det noen som passer bedre til enkelte bilstoler? Vi har maxi cosi cabriofix..

ts

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er alle bilstolposer universale, eller er det noen som passer bedre til enkelte bilstoler? Vi har maxi cosi cabriofix..

ts

Hmm, det vet jeg ikke, tror de er universale. Men vi har cabriofix vi også 🙂

Skrevet

personlig er jeg veldig fornøyd med denne bilstolposen. Ikke bare er den pen å se på, men det er utrolig lettvint når du skal frakte med deg den lille, og du bare kan sette han i bilstolen uten å pakke han inn med masse tykke klær. Den er god og varm, og rett og slett helt fantastisk!

https://www.mimmis.no/pasito-vognpose-til-bilstoler-vinterstrikket-rosa?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Pasito+a+Pasito+Pasito+Vognpose+til+Bils

Skrevet

Vi hadde reflex sin til vår november baby av samme grunn med bhg. Elsket den!

AnonymBruker
Skrevet

Bilstolpose er for min del et must med vinterbaby. 

Anonymkode: 06838...f48

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde til desemberbaby og elsket det, ville aldri vært foruten. Hadde Voksi Move og var fornøyd med den :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Move light (januarbaby). Veldig glad jeg tok light fordi han er så varm av seg. På de kaldeste dagene supplerte jeg med ullpledd, og når det ble så varmt at vi ikke trengte den lenger så tok jeg den over i vognen i stedet😊

Anonymkode: 2c039...e5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Hmm, det vet jeg ikke, tror de er universale. Men vi har cabriofix vi også 🙂

Ja, det virker som de er universale. 

20 hours ago, McFlurry said:

personlig er jeg veldig fornøyd med denne bilstolposen. Ikke bare er den pen å se på, men det er utrolig lettvint når du skal frakte med deg den lille, og du bare kan sette han i bilstolen uten å pakke han inn med masse tykke klær. Den er god og varm, og rett og slett helt fantastisk!

https://www.mimmis.no/pasito-vognpose-til-bilstoler-vinterstrikket-rosa?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Pasito+a+Pasito+Pasito+Vognpose+til+Bils

Ja, den virker praktisk - synd det ikke er andre farger da.. :)

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har Move light (januarbaby). Veldig glad jeg tok light fordi han er så varm av seg. På de kaldeste dagene supplerte jeg med ullpledd, og når det ble så varmt at vi ikke trengte den lenger så tok jeg den over i vognen i stedet😊

Anonymkode: 2c039...e5f

Ja - funderer litt på hva som vil være best - tykkeste eller ligth versjonen. Temperaturen her kan variere mye om vinteren, alt fra minus 10 (sjeldent det er så kaldt) til 12 grader, og eldste var varm av seg. Men stort sett mye vind og surt vær..

Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe en slik pose ja - i tillegg har jeg kjøpt regntrekk til de værste dagene.
TS 

AnonymBruker
Skrevet

Oktoberbaby, hadde voksipose. Helt super! Brukte den sikker i seks måneder. Eneste som var trist var at vi knapt fikk brukt alle de fine strikkeplaggene vi fikk, fordi baby alltid hadde der så godt og varmt i posen sin! 😆

Anonymkode: 15a37...107

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Oktoberbaby, hadde voksipose. Helt super! Brukte den sikker i seks måneder. Eneste som var trist var at vi knapt fikk brukt alle de fine strikkeplaggene vi fikk, fordi baby alltid hadde der så godt og varmt i posen sin! 😆

Hehe, ja jeg har tenkt litt på det. For jeg strikker mye selv. Men tror likevel vi vil få brukt stikkeklærne en del, da vi har godt overbygg ved inngangsdøren, og baby kan ligge ute i vogna der å hvile om vi ikke går på trilletur. Har pose til vogna, men måtte bruke strikkeklær i tillegg til eldste, så regner med vi må det denne gangen også.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, ja jeg har tenkt litt på det. For jeg strikker mye selv. Men tror likevel vi vil få brukt stikkeklærne en del, da vi har godt overbygg ved inngangsdøren, og baby kan ligge ute i vogna der å hvile om vi ikke går på trilletur. Har pose til vogna, men måtte bruke strikkeklær i tillegg til eldste, så regner med vi må det denne gangen også.

Ts

Haha, ja det var stort sett da vi brukte dem også. 😊 Hadde «heldigvis» mye kaldt vær i vinter. 😆 Men uansett, angrer ikke på bilstolposen. Det var utrolig greit når vi for eksempel skulle rett fra bilen og inn på et senter eller noe. Sparte oss for masse av- og påkledning av sovende baby! 👍🏻 Vi hadde forresten den tykkeste. Brukte den fra oktober og ut april. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reflex sin bilstolpose og den var gull verdt! 

Kan virkelig anbefales😊

Anonymkode: f2bcd...c83

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt voksi move nå, etter å ha søkt litt på priser osv. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...