AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Som det står i emne... venter deter 5 minutter eller kaster den med en gang oh antar den er negativ? Jeg ser i ca 1 minutt etter, er det ingen strek så antar jeg den er negativ og kaster den. Redd for a det er for tidlig.. men har aldri gjort dette før så vet sannelig ikke:p Anonymkode: 1b09e...7ad
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Det er ulik tidsfrist på ullke tester. Anbefaler at du sjekket brukerveiledning hva som er tidsfrist for din test. Resultat kan bli feil etter tidsfristen, men lønner seg nok å gi testen noen minutter før du kaster den. Kan ta litt tid før resultatet er klart. Anonymkode: 7c276...ec3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Jeg tar testen på morgenene, går i dusjen og ser på den etterpå. Da tenker jeg den har ligget mer en lenge nok. De jeg bruker ser man ganske fort om det kommer en strek eller to, men jeg venter litt ekstra for å se hvor sterk streken blir. Anonymkode: 5fec0...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå