Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år håper jeg at en annen en Schumi kan ta tittelen....

Hvem er deres favoritt???

(hvis noen andre enn meg følger litt med da??? :oops: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper også at det kan bli litt mer spennende i år. Jeg har nesten mistet interessen helt etter de siste sesongene.

Jeg har nok Schumi som favoritt, men håper faktisk at Button kan gjøre det bra. Han var ikke så verst i fjor. :)

• 5 uker senere...
Skrevet

Så lenge det er en Ferrari som går i mål, så er jeg happy. Enig i at Michael Skomaker har vært litt for alene i teten nå, men i år har det jo faktisk blitt spennende å se på.

Dramaet begynte jo i og for seg på Monaco allerede i fjor.

Skrevet

Jeg heier på Kimmy Räikkönen. (Men det er enda viktigere at Schumi ikke vinner..)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så negative til M. Shcumacher, han er jo en utrolig dyktig fører, det har han bevist gang på gang. Personlig (under en viss innflytelse av min mann) heier jeg på Barrichello, han virker så utrolig fin og sympatisk. I pr ser det ut til å bli en spennende sesong :)

• 2 uker senere...
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Heia Kimi!

Problemet med Skomaker'n er at han gjør formel 1 så sinnsykt kjedelig... Han vant, ja. Og han vant igjen. Og så vant han litt. Og litt til. Og så ble han verdensmester ja. Igjen. Hurra, liksom...

Skrevet

Kimi så klart!!!!!!

Heia, heia, heia!!!!!!

:hoppe:

Skrevet
Kimi så klart!!!!!!

Heia, heia, heia!!!!!!

:hoppe:

Helt enig.

Skrevet

Heier også på Kimi :hoppe:

• 7 år senere...
Skrevet

Spent på om denne tråden blir insta-drept igjen eller hva.. :fnise:

Flere enn meg som bare sitter og hååååper at noe går grundig galt med bilen til Vettel til helga slik at vi kanskje får en annen vinner? :) Må da være flere jenter som liker F1.. finner påenmåte ingen! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...